در این مطلب بطور مختصر عوامل مؤثر بر هزینه لوله بازکنی و هزینه های مربوط به رفع گرفتگی لوله و تشخیص ترکیدگی لوله را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم نمود. عواملی که اگر به آنها توجه کنید شاید هیچگاه نیازی به یک لوله بازکنی در تهران نخواهید داشت.

کاهش هزینه های لوله بازکنی

تماس سریع با کارشناس

مهمترین عوامل مؤثر بر هزینه لوله بازکنی کدامند؟

شاید شما با خیلی از مواردی که می تواند هزینه های لوله بازکنی شما را بالا ببرد را بدانید اما به دلیل بی توجهی به این مسائل متحمل هزینه های زیادی برای رفع گرفتگی تو منزل خود می شوید. در ادامه شما را با مهمترین مواردی که بر هزینه لوله بازکنی تاثیر می گذارد را خدمت شما عرض خواهیم نمود.

1- تشخیص نوع گرفتگی لوله: در بسیاری موارد تشخیص نوع گرفتگی لوله بسیار سخت خواهد شده و این کار با انجام آزمایشات مختلف صورت می گیرد که ممکن است هزینه هایی هم به همراه داشته باشد.

2- نوع گرفتگی لوله: یکی از مهمترین عواملی که قیمت لوله بازکنی را مشخص می کند نوع گرفتگی لوله می باشد. بطور قطع بازکردن گرفتگی لوله ای که با سیمان یا کچ پر شده بسیار سخت تر از رفع گرفتگی لوله به وسیله تفاله مواد غذایی و غیره می باشد.

3- نوع روش لوله بازکنی به‌کاربرده شده: روشی که لوله بازکن برای بازکردن محل انسداد لوله انتخاب می کند و وسیله ای که برای این کار استفاده می کند متفاوت است و هرچه تجهیزات پیشرفته تر و سنگین تر استفاده کند طبیعتا هزینه بیشتری هم دریافت خواهد نمود.

4- میزان فنر استفاده شده: اگر متخصص لوله بازکن از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما اقدام نماید بسته به عمق گرفتگی ازفنر لوله بازکنی استفاده خواهد کرد که برحسب متراژ به 4متر، 8 متر،15 متر و بیشتر تقسیم بندی می شوند.

5- تعداد نیروهای بکار گیری شده: در این مورد باید گفت که با توجه به تشخیص لوله بازکن شما و سختی کار ممکن است به بیشتر از یک نیرو نیاز باشد که در این صورت به اضای هر نیروی اضافه هزینه انجان کار نیز بالا خواهد رفت.

6- فاصله از مرکز: در بیشتر شرکت های لوله بازکنی با توجه به فاصله محل کار تا مرکز هزینه ای بابت ایاب زهاب لوله بازکن گرفته می شود که این کار از نظر اخلاقی درست نبوده و این هزینه باید با رضایت مشتری و خواست او پرداخت گردد. ما در شرکت لوله بازکنی پارس کمک هیچ هزینه ایاب زهابی از مشتریان خود دریافت نمیکنیم و حتی در دورترین مناطق هزینه جابجایی نیروها را خود پرداخت میکنیم.

بیشتر بخوانید: لوله بازکنی در شرق تهران

و بسیاری مسائل دیگر که می تواند هزینه لوله بازکنی منزل شما را تایین کند. اما خب شما می توانید با اطلاع به موقع و سریع و با اجتناب از انجام کارهای خودسرانه بر مشکل ایجاد شده نیفزایید و کار را به دست نیروهایی بسپارید که در انجاماین کار خبره هستند. تا با کمترین هزینه گرفتگی لوله فاضلاب خانه شما رفع گردد.