در این مقاله به می پردازیم به معرفی ماشین اصلاح وال و جایی برای خرید سشوار حرفی با ما همراه باشید.

سشوار

ماشین اصلاح سر (مو زن‌های (از تَه) ریش تراش وال ) Wahl Balding Clippers، احتمالاً در حال حاضر محبوب‌ترین در بازار هستند. عمدتاً به دلیل شهرت وال، به‌عنوان یک انتخاب عالی برای آرایشگرها، در سراسر ایالات‌متحده و در سطح جهانی، است. یکی از معروف‌ترین محصولات آن، Super Taper(فوق‌العاده باریک) است؛ که یک ماشین اصلاح عالی است، اما آیا شهرت وال تصدیق شده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا Wahl Balding Clipper برای ما طاس‌ها (افراد سر تراشیده)، دستگاه خوبی است؟ خب...

لطفاً توجه کنید: این‌یک مرور کاملاً بی‌طرفانه است. هیچ‌چیزی رایگان از طرف وال برای من ارسال نشده است تا بر افکارم تأثیر گذارد. من قیمت کامل را برای محصولاتم پرداخت کرده‌ام، همان‌طور که همیشه به دنبال یک ریش‌تراش مطلوب هستم و البته برای کمک کردن به شما برای به دست آوردن یک محصول باکیفیت هستم!

وال برای یک مدت و هم‌اکنون، یک برند اعلاء در بازار ماشین اصلاح و ریش‌تراش بوده است، وال از ایالت ایلینوی (Ilinois) در سال 1919 آغاز به کارکرد، هرچند که وال به دلیل مو زن‌هایش معروف است.

ابتدا باید بگویم که ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers، در اصل به‌عنوان یک موزن جهت استفاده‌ی تجاری برای آرایشگران اعلان شد (و هم‌اکنون نیز اعلان می‌شود) و همچنین برای استفاده‌ی خانگی، به دلیل تراشیدن مو از ته و باکیفیت بودن محصول، در بین ماشین اصلاح‌های مو بسیار محبوب شده است. این محصول با چندین درجه‌ی مختلف ارائه می‌شود که یک مزیت برای افراد کم مو است که هنوز یک مقدار مو در آن بالا دارند و می‌خواهند به آن مدل بدهند

 

استفاده از ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers

من از ماشین اصلاح وال بالدینگ برای چندین ماه استفاده کردم، من قبلاً از چند دستگاه مو تراش و سر تراشِ دیگر استفاده کرده‌ام. به این معنی که ایده‌ی بسیار خوبی برای استفاده‌ی عالی از این دستگاه Wahl Balding Clippers در مقایسه با دستگاه‌های دیگر دارم.

برای تراشیدن جلو و دو طرف سرتان، به‌طور رؤیایی کار می‌کند. این دستگاه، قطعاً ماشین اصلاح در نزدیک‌ترین فاصله (به سر، جهت از ته تراشیدن موها) است که من امتحان کرده‌ام. بااین‌وجود، این نزدیک‌ترین موزن، بسیار تیز هم هست. این دستگاه چیزی نیست که با آن به سرتان یورش ببرید! زیرا در این صورت، اغلب شما با بریدن‌ها، تراشیدن سرخود را به پایان خواهید رساند.

بنابراین، ماشین اصلاح وال بالدینگ، برای بالا و دو طرف سر به‌طور عالی کار می‌کند و همچنین برای اصلاح اطراف گوش‌ها، به دلیل لبه‌های بُرش، بهتر از بسیاری از ماشین‌های تراش دیگر است. هرچند که باید صادق باشم، من همیشه از یک ریش‌تراش برای اطراف گوش‌ها، فقط به دلیل ایمنی، استفاده خواهم کرد. متوجه شدم که یک ریش‌تراش با دقت بیشتری تراش می‌دهد و به دلیل اندازه‌اش بسیار آسان‌تر استفاده می‌شود.

تنها نکته‌ی مهم در مورد ماشین اصلاح وال بالدینگ، پشت سرتان است. اگر شما کسی را ندارید که پشت موهایتان را برایتان تراش دهد (موهای پشت سرتان را بتراشد). این کار می‌تواند کمی پیچیده باشد. این دستگاه به دلیل اینکه دارای سیم و سنگین است، جهت تراشیدن پشت گردنتان، وقتی‌که نمی‌بینید، باعث گزیدگی (زخم شدن) می‌شود. شما از آن استفاده می‌کنید، اما تراشیده‌های دیگری در دسترس هستند که این کار راکمی راحت‌تر انجام می‌دهند.

تمیز کردن ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers

این، یکی از مثبت‌ترین نکات این موزن است. فوق‌العاده آسان تمیز می‌شود و شامل چندین بُرس همراه است.

در حقیقت، می‌توانم بگویم که این دستگاه، ازلحاظ نگهداری بسیار راحت است. دستگاه وال شامل چند روغن است که شمارا جهت چرب نمودن تیغه‌ها، یاری خواهد کرد. شما باید اغلب چرب نمودن را انجام دهید، بعضی از مردم تمایل دارند تا از روغن طبق الگو، استفاده کنند؛ اما من فکر می‌کنم شما می‌توانید وقتی را که تیغه‌ها نیاز به روغن‌کاری دارند، تشخیص دهید. زمانی که شما احساس می‌کنید که موها به‌جای تراشیده شدن، بیرون می‌آیند. اگر شما مطمئن نیستید که چند وقت یک‌بار باید ماشین اصلاح وال بالدینگ را تمیز کنید، می‌توانید با یک‌بار در ماه شروع کنید. به‌طور صادقانه، شما بیشتر از این نیاز نخواهید داشت، درصورتی‌که هرروز از این دستگاه استفاده نمی‌کنید.

آیا من می‌توانم از دستگاه ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers برای جایی دیگر استفاده کنم؟

پاسخ، بله و خیر است. من ماشین اصلاح وال بالدینگ را برای تراشیدن موهای نواحی مسطح، مانند سینه، شگفت‌انگیز یافتم. این دستگاه به‌طور سریع و فِرز بر روی مو حرکت کرد، من با ایجاد که فاصله‌ی بهینه که کاملاً نزدیک به سطح پوست نبود، موها را تراشیدم. اگر شما می‌خواهید بدانید که آیا می‌توانید از این ماشین اصلاح برای نواحی زیرین استفاده کنید، پاسخ عجیب نه است! لطفاً، نه!

نتیجه‌گیری

درحالی‌که این، یک مجموعه‌ی بسیار خوب از ماشین اصلاح تراشندِ است، برای استفاده‌ی تک‌نفره (بدون همیار) مناسب نیست. اگر شما در حال جستجوی یک دستگاه مناسب هستید تا جمجمه‌تان تراش بهتری داشته باشد.

اما من یک فرد معمولی هستم که نمی‌توانم در مورد جنبه‌های حرفه‌ای این موزنِ تراشندِ نظر زیادی بدهم. من می‌دانم که شخصاً از این وسیله برای چند ماه استفاده کردم و کار را انجام داد؛ و من آن را به چیزی که برایم مناسب‌تر و راحت‌تر بود، ارتقا دادم،

ما همیشه گفتیم ما نمی‌دانیم دیگران به شما چه محصولی را خواهند داد اما فروشگاه شیک فام برای خرید اینترنتی با خیال راحت راه‌اندازی شده است.

سشوار

برخی از مارک‌های سشوار برای این که توجه مشتریان را به خود جلب کنند ارقامی مانند 3000-3200-5000 را بر روی کالایشان می‌نویسند، در حالی که پس از بررسی متوجه می‌شویم که مثلاً یک سشوار 3200 از این نوع، فقط 1900 وات قدرت دارد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام چه در مورد سشوار‌های حرفه‌ای و چه در مورد سشوار معمولی، کاربردی‌ترین و بهترین مارک‌ها را در مقایسه با کارایی، قیمت و صحت اطلاعاتِ درج شده بر روی سشوار انتخاب کرده‌ایم.

به این منظور بنا بر نیازهای مختلفِ افراد، انواع سشوار را در دسته‌بندی‌های سشوار حرفه ای –سشوار خانگی (نیمه حرفه ای) ،مسافرتی و سشوار چرخشی و در قالب برندهای معتبری برای خرید سشوار پرومکس – رمینگتون – بابلیس – مک استایلر و سشوار چرخشی بابلیس عرضه کرده‌ایم. مانند تمامی محصولاتمان، اتو مو و سشوارهای عرضه‌شده توسط ما نیز از تمامی ضمانت‌های خرید اینترنتی برخوردارند. فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید با حفظ سرعت‌عمل در کنار شما خواهد بود و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

منبع : لوازم شخصی برقی شیک فام