پنجره دو جداره

 

در زندگی ها امروز، از انجایی که اغلب مردم بیشتر اوقات خود را جهت کار در بیرون از منزل به سر می برند وجود امنیت در ساختمان اهمیت ویژه ای دارد. معمولا حفاظ ها بوسیله یک سری ابزارک های بسیار کاربردی مانند پروفیل و قوطی ها بر روی پنجره و چارچوب، نصب می گردند.

حفاظ های پنجره دو جداره  معمولا از جنس اهن یا استیل ضد زنگ هستند و می توانند در اشکال مختلفی طراحی شوند.

از چه نوع حفاظی برای پنجره upvc استفاده کنیم؟

حفاظ ها معمولا از جنس اهن یا استیل تولید می شوند که مقاومت حفاظ اهنی از استیلی خیلی بیشتر می باشد. حفاظ های اهنی قابل تولید در اشکال مختلف هستند ولی معرض زنگ زدگی قرار دارند. حفاظ های استیلی مقاومت بالایی نسبت به تغییرات اب و هوایی داشته و در مکان های مرطوب بهترین انتخاب هستند.

 انتخاب حفاظ متناسب با نمای ساختمان

حفاظ ها در اشکال مختف هندسی قابل طراحی هستند. یکی از این مدل ها، مدل آکاردئونی است که بیشتر برای درب و پنجره هایی که مساحت بالایی دارند مانند پنجره دو جداره آلومینیومی، استفاده می شود.

حفاظ رول شوند که معمولا در جلوی درب مغازه ها یا پارکینگ ها قرار دارند از انواع دیگر حفاظ ها می باشند. از دیگر انواع حفاظ ها می توان به حافظ ابرویی اشاره نمود. این نوع حافظ ها مانند ابرو تمام پنجره را نمی پوشاند و معمولا بر روی پنجره هایی نصب می شوند که پهنای انها نسبت به ارتفاع انها بیشتر است. این حفاظ ها نسبت به سایر حافظ ها بسیار زیباترند.

نصب انواع حفاظ برای پنجره upvc

جهت نصب حفاظ بر روی پنجره می بایست از کمک کارشناسان و مشاوران بهره برد. بهتر است، محفاظ‌های پنجره پیش از خرید به تولیدکنندگان معتبر سفارش داده شود، تا کاملا مطابق با ابعاد محل مورد نظر مشتری باشد در نتیجه آماده خریدن مدل‌های از پیش تولید شده آن‌ها منطقی نیست.