در این مقاله میخواهیم در رابطه با  تعویض و نصب شیرآلات ساختمانی در تهران و همچنین هزنیه نصب آنها صحبت کنیم. عموما هر خونه نوسازی نیاز به نصب شیرآلات جدید و نو داره و از طرف دیگه هم خونه های قدیمی برای صرفه جوی در مصرف آب بهتره که نسبت به تعویض شیرآلات قدیمی اقدام نمایند.

نصب شیرآلات اهرمی جدید مثل شیرآلات قدیمی نیست که هر کسی به راحتی با چند تا ابزار بتونه نصب کنه اگر تجربه ای در این طمینه ندارید بهتر که با نصاب و استادکار حرفه ای نصب شیرآلات ساختمانی هماهنگ کنید.

نصب شیرآلات ساختمانی در تهران

مجموعه تاسیسات ساختمانی و شیرآلات همه برای استفاده آسان ما از آب طراحی شده اما تعمیرات این سیستم به این آسانی که ما می اندیشیم نیست و نیاز به سرویسکار حرفه ای و با تجربه دارد.

امروزه با ساخت و ساز هایی که در کلان شهر تهران صورت گرفته بهتر است که برای کاهش هزینه و هر چه سریعتر انجام شدن پروسه نصب شیرآلات ساختمانی در تهران با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در کمترین زمان سرویسکار خود را با تجهیزات مخصوص به محل شما اعزام نماید.

تماس سریع با کارشناس

تعویض شیرآلات قدیمی در تهران

همانطور که گفته شد شیرآلات قدیمی منازل بابد برای صرفه جوی در مصرف آب و یا حتی زیبایی منازل تعویض شود اما اگر شخصی بدون آگاهی و تجربه اقدام به تعویض شیرآلات قدیمی منزل خود کند ممکن است که مشکلات دیگه ای همچون شکسته شدن لوله آب رو کار رو بوجود آورد. از این رو بهتر است که جهت تعویض شیرآلات قدیمی در تهران با کارشناسان حرفه ای پارس کمک تماس بگیرید.

تعویض لوله و شیرآلات قدیمی در تهران

خدمات تعویض و نصب شیرآلات ساختمانی پارس کمک

شرکت تعویض و نصب شیرآلات قدیمی و جدید ساختمانی پارس کمک، با سالها سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی در تهران و تمامی خدمات مربوط به لوله کشی و تاسیسات ساختمان آماده ارائه خدمات زیر به مشتریان خود در تمامی مناطق تهران در کمترین زمان ممکن می باشد.

  • تعویض مغزی شیر مخلوط و شیر اهرمی با ابزارهای پیشرفته
  • تعمیر و نصب شیرآلات چشمی و الکترونیکی
  • تعمیر نشتی شیرآلات، عَلم شیر و سیفون‌ها
  • نصب انواع شیرآلات ساختمانی و سرویس بهداشتی
  • نصب دوش حمام‌ و شیرآلات سرویس بهداشتی با رعایت نکات بهداشتی
  • تعمیر و نصب شیرآلات اهرمی جدید
  • تعمیر و نصب شیرآلات پیچی و شیرآلات قدیمی
  • نصب شیر ظرف‌شویی، روشویی و شیرآلات دیواری
  • تعویض و نصب سیفون سینک دوقلو‌، ظرف‌شویی و روشویی

مهم نیست که شیرآلات منزل شما از چه نوع مارک و یا برندی باشد سرویسکار پارس کمک قادر تعمیر و نصب تمامی برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار اعم از تعمیر و نصب شیرآلات KWC ، تعمیر و نصب شیرآلات کسری ، تعمیر و نصب شیرآلات سهند ، تعمیر و نصب شیرآلات شودر ، تعمیر و نصب شیرآلات راسان ، تعمیر و نصب شیرآلات شایان، تعمیر و نصب شیرآلات شیبه ف تعمیر و نصب شیرآلات کلار و  تعمیر و نصب شیرآلات قهرمان می باشند.

قیمت و اجرت نصب شیرآلات ساختمانی در تهران

برای هر کارفرما و صاحبخانه ای بعد از قیمت شیرآلات ساختمانی ، قیمت تعویض شیرآلات منزل و یا اجرت نصب شیرآلات در تهران بسیار مهم می باشد طبیعی است که هزینه نصب شیرهای توکار با هزینه نصب شیرآلات روکار متفاوت باشد و همچنین تعمیر شیرآلات ساختمانی اهرمی و مخلوط نیز باهم فرق دارد اما جای نگرانی وجود ندارد و ما نیز دغدغه مشتریان را درک می کنیم و تمامی خدماتی که در قسمت فوق گفته شد را مطابق با نرخ اتحادیه نصی شیرآلات بهداشتی در تهران به مشتریان خود ارائه می نماییم و ریالی اضافه بر آن دریافت نخواهیم کرد.

نحوه ارتباط با سرویسکار تعویض و نصب شیرآلات بهداشتی در تهران

تهرانی های عزیز جهت ارتباط با سرویسکار تعویض و نصب شیرآلات بهداشتی پارس کمک در تهران کافیست با شماره همراه 09128506212 تماس حاصل فرمایید و نوع خدمات مورد نیاز (نصب ، تعویض و یا تعمیر شیرآلات ساختمانی) و برند آن را عنوان نمایید سپس آدرس محل را جهت اعزام کارشناس به مشاوران ما بدهید تا در کمترین زمان متخصص نصب و تعویض شیرآلات ساختمانی شرکت پارس کمک در محل شما حاضر شود.