امروزه با توجه به شایع شدن دردهای مفصلی استفاده از توالت فرنگی بیش از قبل مورد توجه گرفته است. در مقابل راحت بودن استفاده از توالت فرنگی، بروز مشکل در آن ممکن است شما را دچار نگرانی بکند.

تعمیر، نصب و سرویس توالت فرنگی باید توسط افراد باتجربه و حرفه ای انجام شود تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. شرکت پارس کمک متشکل از کارشناسان مجرب، انواع خدمات تعمیر، نصب و یا سرویس توالت فرنگی در تهران را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

تنها کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات سرویس توالت فرنگی پارس کمک برخوردار شوید.

تماس سریع با کارشناس

برخی از خدمات پارس کمک در زمینه تعمیر، نصب و سرویس توالت فرنگی شامل موارد زیر می باشد:

خدمات سرویس توالت فرنگی پارس کمک

  • رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهران
  • رفع خرابی سیفون
  • نصب یا تعمیر توالت فرنگی بصورت شبانه روزی در تهران
  • تعمیر یا نصب توالت فرنگی هوشمند در مدت زمان کوتاه
  • سرویس توالت فرنگی با قیمت مناسب
  • رفع مشکل نشتی توالت فرنگی
  • تعمیر یا تعویض توالت فرنگی در تهران صد در صد تضمینی
  • تعمیر و سرویس توالت فرنگی در تهران توسط تیم حرفه ای پارس کمک
  • نصب توالت فرنگی در حمام
  • تعویض یا جابجایی توالت فرنگی در مدت زمان کوتاه در تهران
  • ارائه کلیه خدمات مربوط به توالت فرنگی در تهران
  • تعمیر یا تعویض کاسه توالت بدون کوچکترین آسیب

سرویس توالت فرنگی در تهران

تعمیر و سرویس توالت فرنگی در تهران

وجود هرگونه خرابی در توالت فرنگی را با کارشناسان پارس کمک در میان بگذارید تا تعمیر توالت فرنگی شما به صورت صد در صد تضمینی انجام شود. سرویس توالت فرنگی نیاز به تخصص دارد و هرگونه حرکت اشتباه هنگام تعمیر منجر به خسارات غیر قابل جبرانی خواهد شد.

شکل های مختلف خرابی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی

شایع ترین مشکلی که برای توالت فرنگی بوجود می آید گرفتگی توالت فرنگی است که در اثر انباشتگی دستمال کاغذی و یا افتادن اشیائی مانند تلفن همراه یا اجسام دیگر اتفاق می افتد.

نشتی توالت فرنگی

مشکل دیگری که معمولا برای توالت های فرنگی بوجود می آید نشتی توالت فرنگی است که در اثر اتصالات درونی و یا فرسودگی اتصالات و قدیمی بودن لوله کشی رخ می دهد.

خرابی سیفون

در برخی موارد سیفون توالت فرنگی به درستی عمل نمی کند که موجب عدم تخلیه کامل توالت و ایجاد بوی نامطبوع در سرویس می شود.

خرابی سیفون در اثر مشکلاتی مانند خرابی پمپ تخلیه، خرابی فلوتر، خرابی پرکن، کم بودن آب داخل تانک فرنگ و یا وجود اختلال در اتصالات یا پیچ ها بوجود می آید.

هر کدام از انواع خرابی های توالت فرنگی نیاز به بررسی کارشناسان باتجربه دارد که شرکت پارس کمک این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا با اعزام تیم حرفه ای از تعمیر و رفع مشکل توالت فرنگی منزل یا محیط کار خود اطمینان پیدا کنید.

نصب توالت فرنگی در تهران

خدمات مربوط به سرویس های بهداشتی شامل ریزه کاری هایی است که باید توسط یک کارشناس حرفه ای انجام شود تا بعدا دچار مشکل نشود.

گروه حرفه ای پارس کمک برای نصب توالت فرنگی در تهران مواردی از قبیل دسترسی راحت برای افراد، حفظ فاصله استاندارد توالت فرنگی از دیوارهای مجاور، توجه به نوع لوله کشی، آب بندی، تنظیم شناور، نصب بوگیر و ... را به صحیح ترین شکل ممکن رعایت می کند.

هزینه نصب توالت فرنگی در تهران

برای نصب توالت فرنگی از ابزار مختلفی استفاده می شود که با توجه به درجه بندی کیفیت این ابزار و همچنین هزینه لوله کشی و کارشناسی، مبلغ آن متفاوت است.