چنانچه در خیابان تهرانسر سکونت دارید و چاه سپتیک شما دچار مشکل شده است با تخلیه چاه سپتیک تهرانسر زیر نظر شرکت پارس کمک تماس حاصل فرماید. این مرکز تخلیه چاه با بیش از 15 سال سابقه درخشان در اموری همچون لوله بازکنی و تخلیه چاه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تلفن تماس با کارشناس تخلیه چاه سپتیک در تهرانسر

09128506212

چاه سپتیک چیست؟

 چاه سپتیک به چاه هایی گفته می شود که دارای یک مخزن نگهداری از جنس غیر قابل نفوذ می باشد که در مناطقی که امکان حفر چاه های جذبی وجود ندارد به کار برده می شود. این مخزن ها از جنس بتن و یا آلیاژهای ضدخوردگی و مقاوم هستند و فاضلاب را درون خود نگهداری می کنند.

کارایی چاه سپتیک، حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن به محیط و یا به آن توسط محیط اطراف می باشد. چاه سپتیک پس از دوره مشخصی که بستگی به ظرفیت ساختمان دارد پر شده و باید بلافاصله پس از پر شدن تخلیه شود. یکی از خصوصیات چاه های سپتیک این است که مواد جامد و فضولات را از آب جدا می کند.

دیگر خدمات ما: تخلیه چاه سپتیک در دهکده المپیک

معرفی انواع خدمات تخلیه چاه سپتیک تهرانسر

  • شرکت لوله بازکنی پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز در این منطقه می باشد و در تمامی این سال ها سعی بر جلب رضایت مشتری دارد.
  • متخصصان حرفه ای تخلیه سپتیک تهرانسر از میان افراد حرفه ای و کارآزموده انتخاب می شوند که با اولین تماس شما در محل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و رعایت نکات ایمنی به تخلیه چاه سپتیک می پردازد.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز ، شبانه روزی بودن آن می باشد، تخلیه چاه سپتیک شبانه روزی در تهرانسر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان این منطقه می باشد.
  • اگر به دنبال یک شرکت تخلیه چاه سپتیک تضمینی و فوری در تهرانسر هستید ما این مرکز حرفه ای و معتبر را به شما معرفی می نماییم.

لایروبی چاه سپتیک در تهرانسر بصورت حرفه ای و تضمینی  

چاه سپتیک معمولا پس از 3 سال استفاده در اثر تجمع چربی ها و مواد سنگین درون تانکر ها، لایه هایی را ایجاد می کند که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و حتما باید عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک صورت گیرد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها در تهرانسر

بعد از اینکه فاضلاب درون چاه سپتیک با استفاده از پمپ های ساکشن قوی بطور کامل تخلیه شد در چاه باز می شود و بعد از گذشت یک تا دو روز بعد یک فرد متخصص با تجهیزات وارد سپتیک تانک می شود. کارشناس پارس کمک به همراه ابزارهای مخصوص به تراشیدن و لایروبی دیواره های فاضلاب مشغول می شود. در این مرحله همه مواد اضافی درون سپتیک خارج شده و سپتیک برای دریافت فاضلاب فضای بیشتری خواهد داشت.

در صورتی که لایروبی صورت نگیرد مواد زائد در کف سپتیک باقی می ماند و با اشغال کردن فضا، حجم فاضلاب دریافتی کاهش پیدا می کند و سپتیک خیلی زود پر می شود

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه سپتیک

چرا برای تخلیه چاه سپتیک در تهرانسر باید پارس کمک را انتخاب کنیم؟

    وجود دستگاه های پیشرفته و بروز تخلیه و لایروبی سپتیک تانک در پارس کمک در رفع سریع مشکلات مربوط به چاه های سپتیک بسیار موثر بوده و افزایش رضایت مشتریان را به همراه دارد.
  • رضایت مشتری مهمترین هدف پارس کمک است.
  • پارس کمک با ارائه خدمات تضمینی تخلیه چاه سپتیک در تهرانسر و قیمت ارزان و مطابق با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی تهران در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده می باشد.
  • یکی دیگر از دلایل برتری پارس کمک شبانه روزی بودن آن و پاسخگویی 24 ساعته می باشد.
  • کادر حرفه ای آشنا به تخلیه چاه سپتیک که دوره های لازم را طی کرده اند کادر چاه بازکن بلافاصله پس از تماس شما در محل حاضر خواهند شد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخلیه چاه سپتیک در تهرانسر

 عواملی وجود دارد که بر قیمت تخلیه چاه سپتیک تاثیر می گذارند این عوامل عبارت اند از :

  • حجم مخزن چاه سپتیک:

یکی از اصلی ترین عواملی که بر قیمت تخلیه سپتیک تاثیر می گذارد ، حجم مخزن چاه سپتیک می باشد. بطور مثال اگر حجم سپتیک تانک بزرگ باشد طبیعتا هزینه تخلیه آن نیز بیشتر خواهد شد.

  • موقعیت مکانی چاه سپتیک :

موقعیت مکانی چاه سپتیک نیز بر قیمت تخلیه آن تاثیر گذار است. اگر چاه در اطراف تهران و همچنین در مکان های صعب العبور قرار داشته باشد هزینه تخلیه و یا راه اندازی و احداث چله سپتیک بیشتر خواهد شد.

  • تعداد نیروی مورد نیاز و نوع تجهیزات لازم برای تخلیه سپتیک تانک :

اگر سپتیک تانک 2 مخزنه باشد و به تعداد نیروی بیشتری و تجهیزات جدیدترین نیاز داشته باشد نیز ممکن است بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشد.

(تخلیه چاه سپتیک تهرانسر با کادر حرفه ای و سابقه درخشان در خدمت شما می باشد)