همشهریان عزیز تهرانی برای تخلیه چاه در کاشانک تهران واقع در تخلیه چاه منطقه 1 با اطمینان خاطر شرکت پارس کمک را انتخاب کنید.

شرکت پارس کمک با سال ها سابقه درخشان در تهران آماده خدمت رسانی در کلیه مناطق تهران می باشد. خدمات تخلیه چاه در کاشانک تهران توسط شرکت پارس کمک با روش های کاملاً جدید و با ماشین آلات جدید تخلیه چاه انجام می شود.

برای تخلیه چاه در کاشانک تهران و خیابان های منتهی به آن مانند نیاوران، دارآباد، سه راه اقدسیه، آجودانیه و اراج کافی است با شرکت پارس کمک در تماس باشید.

تخلیه چاه در کاشانک تهران چگونه است؟

تخلیه چاه کاشانک شرکت پارس کمک از تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه تخلیه چاه تشکیل شده است. شرکت های فراوانی مشغول به فعالیت در زمینه تخلیه چاه در کاشانک هستند ولی باید در انتخاب یک شرکت معتبر دقت کنید تا خسارات بیشتری را متقبل نشوید.

شرکت پارس کمک ابتدا در محل حاضر شده و چاه را بررسی می کنند و با تجربه و تخصصی که دارند مشکل اصلی را تشخیص داده و سپس اقدام مناسب را انجام می دهند. در صورتی که چاه نیاز به تخلیه داشت بوسیله دستگاه های پیشرفته ساکشن اقدام به تخلیه چاه در کاشانک می کنند و این کار را با کمترین خرابی و با قیمت مناسب و ارزان انجام می دهند.

خدمات شبانه روزی شرکت پارس کمک در کاشانک تهران

شرکت پارس کمک دارای تیم شبانه روزی تخلیه چاه در کاشانک تهران می باشد که حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی شما عزیزان می باشد. در هر ساعت از شبانه روز و حتی جمعه ها و روزهای تعطیل که نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه در کاشانک داشتید کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تخلیه چاه ارزان در کاشانک تهران

نرخ تخلیه چاه در کاشانک بر اساس اصول خاصی محاسبه و تعیین می شود که باید مورد تأیید اتحادیه باشد. مشتریان عزیز این حق را دارند که نرخ مصوب اتحادیه را مشاهده و سپس مبلغ را پرداخت کنند.

تخلیه چاه در کاشانک تهران با دستگاه های مکنده و ساکشن قوی

این دستگاه های ساکشن با سرعت مناسبی فاضلاب را از درون چاه تخلیه و خارج می کنند. این ماشین های پیشرفته به تانکرهای با ظرفیت بالا متصل هستند.

تخلیه چاه با این دستگاه ها با خرابی بسیار کمتر انجام می شود.

در پایان اگر هنوز از چاه های فاضلاب سنتی استفاده می کنید دیر یا زود نیاز به تخلیه چاه پیدا می کنید. کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل چاه شما را برطرف کنند.

تماس سریع با کارشناس

برای جلوگیری از ریزش چاه چه باید کرد؟

چاه کن حرفه ای باشد:

اولین نکته در جلوگیری از ریزش چاه، حفر چاه توسط چاه کن های حرفه ای می باشد. کندن چاه یک کار تخصصی است و باید اصول بسیاری را برای حفر یک چاه جدید به کار برد. بنابر این این کار را به افراد حرفه ای و متخصص در زمینه تخلیه چاه بسپارید.

طوقه چینی:

یکی از ضروریات چاه که باید حتماً رعایت شود طوقه چینی چاه می باشد. از عمق حدود 2 متری دهانه چاه را با آجر و یا سیمان طوقه چینی می کنند که باعث استحکام دهانه چاه می شود. آجر و سیمان به کار رفته در طوقه چینی باید از مواد مرغوب باشند. در انجام عملیات طوقه چینی رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرید.

طوقه چینی چاه فاضلاب

کارگرانی که مشغول طوقه چینی هستند حتما از کلاه و دستکش ایمنی استفاده کنند. برای طوقه چینی ملات ساخته شده از ماسه و سیمان را در محل طوقه چینی پهن می کنند و سپس روی آن را با آجر می پوشانند. بین آجر ها نباید هیچ فاصله ای وجود داشته باشد.

فاصله از چاه های مجاور:

اگر در محل حفر چاه چاه های دیگری هم وجود دارد باید دقت کنید که فاصله مناسبی از یکدیگر داشته باشند. این فاصله حداقل باید 3 متر باشد.

کول گذاری چاه:

یکی دیگر از اصول جلوگیری از ریزش چاه کول گذاری چاه می باشد که باعث افزایش طول عمر چاه و جلوگیری از ریزش چاه می شود.

کول گذاری چاه در کاشانک تهران

کول استوانه ای سیمانی است که در اندازه های مختلف وجود دارد و برای محکم کردن چاه استفاده می شود. کول گذاری باعث می شود تحمل دیواره چاه بیشتر شده و دیرتر دچار ریزش شود.

خدمات تخصصی شرکت پارس کمک در کاشانک تهران

  • تخلیه چاه در کاشانک تهران با دستگاه مکنده پیشرفته
  • تخلیه چاه در کاشانک تهران با کمترین خرابی
  • احیاء چاه کهنه و قدیمی
  • لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب
  • حفر چاه نو در کاشانک تهران
  • رفع بوی بد چاه
  • طوقه چینی و کول گذاری در کاشانک تهران

نقشه کاشانک تهران

تماس سریع با کارشناس

«تخصص و تجربه ما عامل برتری ماست»