عزیزان ساکن در منطقه لویزان واقع در منطقه 4 شهرداری تهران برای تخلیه چاه فاضلاب منازل خود می توانید با خیالی آسوده از نتیجه کار با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تخلیه چاه در لویزان تهران بصورت فوری و شبانه روزی توسط شرکت پارس کمک انجام می شود و بدون خرابی و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام می شود.

شرکت پارس کمک همچنین آماده تخلیه چاه ازگل، تخلیه چاه شمس آباد، حسین آباد و شیان که از محله های اطراف لویزان هستند نیز می باشد.

تخلیه چاه لویزان تهران

روش تخلیه چاه لویزان 

برای تخلیه چاه لویزان تهران ابتدا تیم حرفه ای از چاه باز کن به سرعت در محل حاضر شده و پس از بررسی محل و تشخیص علت مشکل اقدام به رفع آن می کنند.

برای تخلیه چاه لویزان تهران شرکت پارس کمک از روش های مکانیزه و ماشین های ساکشن یا مکنده قدرتمند استفاده می کند.

روش تخلیه چاه لویزان به این صورت است که ابتدا دهانه چاه را پیدا کرده و درب آن را باز می کنیم. سپس این ماشین ها که دارای شیلنگ هایی با متراژ متغیر هستند، در بیرون چاه قرار می گیرند و با قرار گرفتن سر شیلنگ در دهانه چاه فاضلاب را مکش می کنند و درون تانکر هایی که روی کامیون نصب شده می ریزند.

این ماشین های مکنده سرعت تخلیه چاه لویزان را بالا تر برده و باعث شده رضایتمندی مشتریان بیشتر شود. همچنین استفاده از دستگاه های مکنده برای تخلیه چاه باعث شده خرابی و ایجاد صدمه به چاه به حداقل برسد.

همچنین پس از تخلیه چاه لویزان اگر نیاز به لایروبی و کف تراشی چاه باشد شرکت پارس کمک این کار را انجام می دهد. با انجام لایروبی چاه فاضلاب، رسوبات دهانه چاه از بین رفته و عمر چاه افزایش یافته و باعث نوسازی چاه می شود.

ماشین مکنده تخلیه چاه

خدمات تخلیه چاه در لویزان توسط شرکت پارس کمک

  • تخلیه انواع چاه های سپتیک و جذبی در لویزان تهران
  • لایروبی و کف تراشی چاه
  • حفر چاه جدید در لویزان
  • احداث سپتیک تانک در لویزان
  • فع نم و رطوبت و بوی بد چاه در منطقه لویزان
  • تشخیص محل دقیق چاه در ساختمان های قدیمی
  • بازسازی و طوقه چینی چاه های فاضلاب

کلیه خدمات در شرکت پارس کمک شبانه روزی بوده و توسط تیم حرفه ای متشکل از چاه باز کن و چاه کن های باتجربه انجام می شود. شرکت پارس کمک با حضور فوری در محل برای تخلیه چاه لویزان در صدد کسب رضایت مشتریان است.

تخلیه چاه لویزان تهران با قیمت مناسب صورت می گیرد و قیمت پایین خدمات به هیچ وجه باعث کاهش کیفیت کار نمی شود.

شرکت پارس کمک برای انجام خدمات خود در زمینه تخلیه چاه لویزان تهران از دستگاه ها و ابزار آلات مکانیزه استفاده می کند و این کار باعث تخلیه چاه با سرعت بالا می شود.

شرکت پارس کمک با 15 سال سابقه فعالیت در تهران آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص مشکلات لوله باز کنی وتخلیه چاه در لویزان تهران می باشد.

تماس سریع با کارشناس

برای تخلیه چاه لویزان با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

علائم پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

برای تشخیص اینکه چاه پر شده و یا اینکه لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده اند نیاز به تجربه در این زمینه است. اما به طور کلی چند نشانه وجود دارد که می تواند نشان دهنده پر شدن چاه فاضلاب باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • بوی ناخوشایند فاضلاب از کف شو ها و ظرفشویی منتشر می شود که ناشی از گاز های موجود در چاه های فاضلاب است.
  • در اطراف دهانه چاه موزاییک هایی دیده می شود که نم برداشته و دچار رطوبت شده اند.
  • آب به سختی از کف شو ها پایین می رود و با کوچکترین مانعی در مسیر خود آب فراوانی در محل جمع می شود.
  • حشرات ریز مثل سوسک در آشپزخانه و حمام زیاد شده است.

اگر در منطقه لویزان زندگی می کنید و با نشانه های بالا مواجه شدید به احتمال زیاد چاه فاضلاب شما پر شده و نیاز به تخلیه چاه فوری در لویزان دارید.

برای تخلیه چاه بلافاصله اقدام کنید تا خسارات بیشتری به ساختمان شما وارد نشود. خطراتی مثل ریزش چاه می تواند ناشی از به تعویق انداختن تخلیه چاه پر شده باشد.

اگر ساکن منطقه لویزان تهران هستید برای تخلیه چاه لویزان بصورت شبانه روزی می توانید از شرکت پارس کمک که یک شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران می باشد کمک بگیرید.

«هدف ما آرامش و آسودگی خاطر شماست»