قلهک یکی از محله های منطقه 3 تهران است. اگر به دنبال یک شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب در قلهک هستید که با سابقه و مطمئن باشد پیشنهاد ما به شما شرکت پارس کمک است.

پارس کمک در زمینه تخلیه چاه قلهک تهران 15 سال تجربه دارد و تبدیل به یکی از بهترین شرکت های تخلیه چاه در تهران شده است.

برتری پارس کمک به دلیل تیم متخصص، سرعت انجام خدمات، قیمت مناسب، تضمینی بودن خدمات، حضور به موقع در محل و استفاده از ابزار پیشرفته می باشد.

پارس کمک قادر به انجام کلیه خدمات تخلیه چاه قلهک می باشد. خدمات پارس کمک در قلهک تهران شامل تخلیه چاه های جذبی و سپتیک، حفر چاه جذبی، حفر سپتیک تانک، لایروبی چاه و ... می باشد و کلیه خدمات تخلیه چاه قلهک را بصورت شبانه روزی و تضمینی انجام می هد.

تخلیه چاه قلهک تهران

تخلیه چاه فوری در قلهک تهران

بعد از پر شدن چاه در قلهک باید بلافاصله اقدام به تخلیه چاه در قلهک تهران نمود. تخلیه چاه فوری قلهک نیازمند ابزار مناسب تخلیه چاه و یک چاه بازکن باتجربه و حرفه ای می باشد.

برای اینکه عملیات تخلیه چاه فاضلاب قلهک سریعتر انجام شود تیم پارس کمک از ماشین های ساکشن پیشرفته برای تخلیه چاه استفاده می کند. این ماشین ها سرعت مکش بالایی دارند و تخلیه چاه قلهک را در مدت زمان کمتری انجام می هند.

همچنین وجود یک فرد چاه بازکن باتجربه که به خوبی با جزئیات چاه آشناست در روند تخلیه چاه قلهک بسیار تأثیر گذار است. به عنوان مثال تجربه ی بالای متخصص چاه بازکن باعث می شود که وقت زیادی را صرف پیدا کردن چاه نکند و خیلی سریع کار را به اتمام برساند.

تماس سریع با کارشناس

آشنایی با محدوده  قلهک

محدوده محله قلهک شامل خیابان شهید کلاهدوز در شمال، خیابان پورمشکانی در جنوب، خیابان شریعتی در غرب و خیابان هدایت در شرق می شود.

پاسداران، قیطریه، دروس، احتشامیه، ظفر (دستگردی) از خیابان های همسایه قلهک هستند. برای تخلیه چاه در قلهک و مناطق ذکر شده پارس کمک آماده خدمت رسانی است.

تخلیه چاه مکانیزه و فوری در پاسداران تهران را می توانید از پارس کمک بخواهید.

حفر چاه فاضلاب در قلهک تهران

اگر نیاز به حفر یک چاه بی خطر و مطمئن دارید، متخصصین چاه کن شرکت پارس کمک آماده حفر انواع چاه های جذبی و سپتیک برای شما هستند. برای حفر چاه در قلهک تهران شرکت پارس کمک از دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته حفر چاه استفاده می کنند و اصول ایمنی حفر چاه را به خوبی رعایت می کنند.

چاه های فاضلاب در دو نوع جذبی و سپتیک وجود دارند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

چاه جذبی

چاه جذبی دارای سه قسمت اصلی است:

میله ی چاه: به بدنه ی اصلی چاه که محل نگهداری فاضلاب است میله ی چاه می گویند. عمق میله ی چاه باید توسط یک مقنی باتجربه تخمین زده شود. معمولا عمق میله ی چاه بین 6 تا 12 متر است.

انباری چاه: قسمت انتهایی چاه که به خاک رسی می رسد محل حفر انباری است. حفر انباری باعث می شود تماس چاه با خاک بیشتر شده و ظرفیت چاه افزایش پیدا کند.

طوقه ی چاه: به قسمت ابتدایی چاه که آجرچینی می شود طوقه ی چاه می گویند که باید جنس ملات آن از مصالح مقاوم باشد تا چاه از استحکام خوبی برخوردار شود

حفر چاه در قلهک تهران

چاه سپتیک (سپتیک تانک)

حوضچه ی سپتیک در واقع چاه نیست بلکه شامل یک مخزن ضد خوردگی برای نگهداری فاضلاب است که فاضلاب در آن جمع شده و پس از مدت مشخصی باید تخلیه گردد.

جنس مخزن سپتیک تانک ها معمولا از بتن می باشد.

تخلیه چاه در قلهک تهران شامل تخلیه چاه سپتیک نیز می باشد.

یک مقنی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • یک مقنی (چاه کن) حرفه ای به خوبی با اصول حفر چاه آشنا است.
  • حفر چاه توسط یک مقنی خوب به سرعت انجام می شود.
  • یک چاه کن کاربلد هنگام حفر چاه نکات ایمنی را به خوبی رعایت می کند.
  • زمان بندی دقیق و منظم لازمه ی کار یک مقنی باتجربه است.
  • عمق مناسب چاه باید توسط مقنی حرفه ای محاسبه شود.

مقنی های شرکت پارس کمک چاه را در موعد مقرر تحویل مشتری می دهند.

چه زمانی نیاز به حفر چاه جدید داریم؟

  • احداث ساختمان در محلی که امکان اتصال به شبکه ی سراسری فاضلاب وجود ندارد.
  • آسیب دیدگی شدید چاه به نحوی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد.
  • یک چاه پاسخگوی نیاز های ساختمان نیست و باید چاه اضافی حفر کرد.

تماس سریع با کارشناس

«برای تخلیه چاه قلهک بصورت فوری، ارزان و شبانه روزی می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید. »