«خدمات نوین تخلیه چاه شهرک محلاتی تهران را از شرکت تخلیه چاه پارس کمک دریافت کنید»

تخلیه چاه شهرک محلاتی یکی از اقدامات شرکت پارس کمک در منطقه 1 تهران است که بوسیله ی ماشین ساکشن و چاه بازکن ماهر انجام می شود. برای دریافت خدمات حرفه ای تخلیه چاه در شهرک محلاتی تهران کافی است با پارس کمک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن نیروی ماهر چاه بازکن به محل اعزام کرده و اقدام به تخلیه چاه ارزان قیمت شهرک محلاتی نمایند.

تخلیه چاه شهرک محلاتی در تهران با ماشین ساکشن

تماس سریع با کارشناس

اقدامات پارس کمک در شهرک محلاتی شامل چه مواردی می باشد؟

«تخلیه چاه شهرک محلاتی با تجهیزات پیشرفته»

  • تخلیه چاه فاضلاب در شهرک محلاتی با ماشین ساکشن انجام می شود که بسیار پر قدرت است. این ماشین ها دارای یک شیلنگ می باشند که در دهانه چاه قرار گرفته و با قدرت بالای موتور ماشین فاضلاب را به سرعت مکش می کند. تخلیه چاه فوری شهرک محلاتی با ماشین های ساکشن ممکن شده و باعث افزایش رضایتمندی اهالی شهرک محلاتی گردیده است.
  • تخلیه چاه در خیابان شهید محلاتی با قیمت مناسب انجام می شود.
  • خدمات پارس کمک شبانه روزی است بنابراین می توانید برای تخلیه چاه فاضلاب شهرک محلاتی تهران در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید.
  • چاه بازکن شهرک محلاتی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است و در حین تخلیه چاه و لایروبی چاه در شهرک محلاتی کوچکترین آسیبی به چاه وارد نمی کند.
  • یکی از دلایل برتری پارس کمک تخلیه چاه تضمینی شهرک محلاتی در تهران است.

«حفر چاه در شهرک محلاتی تهران»

حفر چاه در شهرک محلاتی تهران را می توانید از چاه کن های شرکت پارس کمک بخواهید و مطمئن باشید که یک چاه اصولی و با کیفیت دارید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با موارد مهم حفر چاه

چاه فاضلاب در دو نوع وجود دارد. چاه جذبی و سپتیک تانک. اجزای چاه جذبی عبارتند از:

  • گلدان چاه: به قسمت ابتدایی چاه می گویند که باعث می شود فاضلاب بلافاصله پس از ورود به چاه به کف آن برود و با بدنه و میله ی چاه برخورد نکند زیرا قدرت تخریب آب بسیار بالاست.
  • میله ی چاه: قسمت اصلی و بدنه ی چاه فاضلاب است که محل نگهداری فاضلاب است. حفر میله باید توسط مقنی باتجربه و ماهر انجام شود تا هیچ انحراف و کچی نداشته باشد و به صورت کاملا عمودی کنده شود. طول میله ی چاه بنا به ظرفیت مورد انتظار می توانداز 6 تا 12 متر متغیر باشد.
  • طوقه ی چاه: معمولا نیم متر ابتدایی چاه را بوسیله ی آجرچینی می پوشانند که به آن طوقه ی چاه می گویند. طوقه چینی با مصالح مرغوب باعث استحکام چاه می شود.
  • انباری چاه: قسمت انتهایی چاه است که به اطراف حفر می شود. حفر انباری باعث می شود ظرفیت چاه افزایش پیدا کند و قدرت جذب آن بالاتر برود.
  • دال بتنی چاه: اگر چاه در محل ها ی پر تردد حفر شود خطر افتادن افراد به درون چاه وجود دارد. برای جلوگیری از این مورد روی چاه را با یک دال بتنی یا سیمانی می پوشانند.
  • کول چاه: برای محکم شدن بدنه ی چاه در نقاط مشخصی از میله ی چاه اقدام به گذاشتن استوانه های سیمانی می کنند که به آن کول می گویند.

در اجرای همه ی این موارد باید همه ی اصول حفر چاه و موارد ایمنی را رعایت کرد تا پس از استفاده چاه دچار مشکل نشود.

«لایروبی و رسوب زدایی چاه فاضلاب در محله شهرک محلاتی»

لایروبی چاه فاضلاب در محله شهرک محلاتی پس از تخلیه چاه شهرک محلاتی انجام می شود. روش کار به این صورت است که ابتدا به وسیله ماشین لجن کش که درون چاه قرار می گیرد لجن ها و فاضلاب درون چاه و کف چاه مکش شده و از چاه خارج می شود.

سپس فرد چاه کن با تجهیزات و وسایل مخصوص لایروبی به درون چاه رفته و بقیه رسوبات و لجن ها را که به چاه چسبیده از آن جدا کرده و از چاه خارج می کند.

از فواید لایروبی چاه فاضلاب می توان به افزایش مدت زمان کارا بودن چاه و دیر پرشدن چاه اشاره نمود.

«محدوده شهرک شهید محلاتی»

شهرک محلاتی تهران در شمال شرق تهران و در محدوده ی شمیرانات قرار دارد و بخشی از بزرگراه ارتش است. محله شهرک شهید محلاتی از سمت شمال به ارتفاعات قائم، از جنوب به اتوبان ارتش، از سمت شرق به بلوار قائم (عج) و از سمت غرب به خیابان وزارت امور خارجه و خیابان نخل شرقی منتهی می شود.

خیابان آبادان، بوستان آفتاب، بلوار شاهد، بلوارصاحب الزمان، میدان بسیج، بلوار قائم و خیابان وزارت امور خارجه از مناطق مهم اطراف شهرک محلاتی هستند که می توانید تخلیه چاه مناطق همجوار با شهرک محلاتی را نیز از پارس کمک دریافت کنید.

*** تخلیه چاه فوری شهرک محلاتی را از شرکت پارس کمک دریافت کنید ***