عزیران ساکن بلوار فتح تهران در صورت نیاز به تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید و از چاه بازکن های حرفه ای این شرکت کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در محل بلوار فتح و مناطق اطراف آن حاضر شده و اقدام به تخلیه چاه سپتیک شما نمایند.

اگر شما در منطقه بلوار فتح تهران زندگی میکنید می توانید جهت دریافت خدمات تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل با پارس کمک بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید.

با توجه به اینکه تخلیه چاه های سپتیک نیاز به تجربه و مهارت دارد و هر گونه کوتاهی و یا تخلیه دیر هنگام چاه های سپتیک باعث وارد آمدن ضربه به این چاه ها می شود مهم است که از یک فرد آموزش دیده کمک بگیرید تا چاه سپتیک شما به بهترین شکل ممکن تخلیه شود.

پس از اولین تماس شما در صورت نیاز مشاوره های لازم ارائه شده و گروه تخلیه چاه سپتیک منطقه بلوار فتح تهران به محل شما اعزام می شوند. 

تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران شبانه روزی و حرفه ای

 تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران تهران با تجهیزات مدرن

پارس کمک با بهره گیری از بهترین دستگاه های تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شما است.

چاه سپتیک چیست؟

چاه سپتیک به چاه هایی گفته می شود که دارای یک مخزن نگهداری از جنس غیر قابل نفوذ می باشد که در مناطقی که امکان حفر چاه های جذبی وجود ندارد به کار برده می شود. این مخزن ها از جنس بتن و یا آلیاژهای ضدخوردگی و مقاوم هستند و فاضلاب را درون خود نگهداری می کنند.

کارایی چاه سپتیک، حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن و یا به آن توسط محیط اطراف می باشد. چاه سپتیک پس از دوره مشخصی که بستگی به ظرفیت ساختمان دارد پر شده و باید بلافاصله پس از پر شدن تخلیه شود. یکی از خصوصیات چاه های سپتیک این است که مواد جامد و فضولات را از آب جدا می کند.

چاه سپتیک از چه اجزایی تشکیل شده است؟

پمپ آب مهم ترین قسمت چاه سپتیک است و چاه سپتیک اجزای خاص و پیچیده ای ندارد. تانک یا مخزن نگهداری قسمت دیگر چاه سپتیک است که دو ورودی دارد و یک ورودی آن به لوله فاضلاب و ورودی دیگر آن به قسمت تخلیه چاه سپتیک متصل است. 

مخزن سپتیک شامل دو اتاق است که هر کدام مجهز به پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

وقتی فاضلاب وارد اتاق اول چاه سپتیک می شود حجم زیادی از آن ته نشین شده و مایعات به اتاق دوم می روند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازی تا حدودی تصفیه شده و به محیط جذب انتقال می یابد.

ناخالصی های باقی مانده در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.

روش تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران

فضولات باقی مانده در چاه سپتیک باید توسط تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران تخلیه شود که این کار توسط کامیون های مخصوص تخلیه چاه سپتیک انجام می شود. 

نحوه تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران به موارد زیر بستگی دارد:

  • حجم مخزن نسبت به ورودی جامدات
  • مقدار جامدات غلیظ شده
  • دمای محیط و ....

بعد از پر شدن مخزن سپتیک، تجزیه بی هوازی به سرعت کاهش پیدا می کند و روش تصفیه مختل می شود. به این دلیل پیشنهاد می شود که چاه در فواصل زمانی مشخص توسط یک تیم تخلیه چاه تخلیه شود.        

تخلیه چاه سپتیک ارزان در بلوار فتح تهران با پارس کمک 

بلوار فتح تهران، منطقه ای در غرب تهران است. شرکت پارس کمک با دارا بودن تیم حرفه ای که به خوبی با نحوه تخلیه چاه سپتیک آشنایی دارند و آماده ارائه انواع خدمات تخلیه چاه از جمله تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران می باشند. 

تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران کاملا حرفه ای و مکانیزه انجام شده و شرکت پارس کمک با دارا بودن تجهیزات مخصوص تخلیه چاه سپتیک و بهره گیری از کادر حرفه ای و کارآزموده تخلیه چاه با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تخلیه چاه سپتیک در منطقه بلوار فتح تهران انجام می دهد. 

پارس کمک با وجود ارائه خدمات تخلیه چاه سپتیک بلوار فتح تهران با کیفیت بالا تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران را با قیمت ارزان انجام می دهد و قیمت تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران طبق نرخ اتحادیه تخلیه چاه بوده و از آن تجاوز نمی کند. تخلیه چاه سپتیک با قیمت ارزان در منطقه بلوار فتح تهران یکی از دلایلی است که باعث شده پارس کمک یک شرکت معتبر در زمینه تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران باشد.

 

لایروبی چاه سپتیک بلوار فتح تهران تهران چگونه انجام می شود؟

چاه های سپتیک بعد از تخلیه ممکن است همچنان حاوی پسماندها و لایه هایی باشند که پس از تخلیه همچنان باقی می مانند و باعث می شوند ظرفیت چاه سپتیک کاهش پیدا کند. معمولا پس از 3 سال استفاده از چاه های سپتیک به دلیل چربی ها و مواد سنگین درون تانکر ها، لایه هایی تشکیل می شود که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و در داخل چاه سپتیک شما می مانند و باید حتما عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک انجام گیرد.

لایروبی سپتیک تانک در بلوار فتح تهران دارای چه مراحلی است؟

قبل از لایروبی سپتیک تانک ها باید حوضچه سپتیک به صورت کامل تخلیه شود. پس از تخلیه سپتیک تانک در بلوار فتح تهران که توسط پمپ های ساکشن قوی انجام می شود، اقدام به لایروبی چاه می شود.

فرد لایروب با استفاده از دیلم ها و ابزارهای مخصوص لایروبی سپتیک تانک اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک می کند. با این کار تمام مواد اضافی درون چاه سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت و در مدت زمان کمتری نیاز به تخلیه خواهد داشت.

در غیر این صورت لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک خیلی زود پر می شوند.

"پارس کمک آماده ارائه خدمات تخلیه چاه سپتیک در بلوار فتح تهران بصورت شبانه روزی و تضمینی می باشد"