چنانچه در حوالی اتوبان همت سکونت دارید و از چاه سپتیک استفاده می کنید، می توانید با بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران  (پارس کمک) تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شوند و از بروز خسارات و هزینه های بیشتر جلوگیری کنند.

تخلیه چاه سپتیک اتوبان همت بصورت شبانه روزی بوده و به کمک تیم تخصصی چاه بازکن اتوبان همت انجام می شود. تخلیه سپتیک تانک یک کار تخصصی است اگر به تخلیه حوضچه سپتیک در اتوبان همت نیاز پیدا کردید با پارس کمک تماس بگیرید و از خدمات تضمینی تخلیه چاه سپتیک ما بهره مند شوید.     

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه سپتیک اتوبان همت تهران با بهترین تجهیزات بصورت شبانه روزی

 تخلیه چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران با تجهیزات مدرن

چاه سپتیک، به منظور حفظ و نگهداری فاضلاب و جلوگیری از نشت آن به محیط اطراف و یا نفوذ به آن از سوی محیط اطراف مورد استفاده قرار می گیرد و باید توسط تانکرهای مخصوص در دوره‌ های کوتاه تخلیه شوند. از دیگر موارد مصرف چاه سپتیک جداسازی مواد جامد و فضولات از آب و  انتقال اب به محلی دیگر می باشد.

اجزای چاه سپتیک 

چاه سپتیک قادر است تنها با استفاده از یک پمپ آب کار کند و سیستم ساده ای دارد و متشکل از یک یا چند تانک بتنی یا پلاستیکی است  و یک سر آن به یک لوله فاضلاب ورودی و سر دیگر آن به میدان تخلیه سپتیک متصل است. مخزن آن دارای دو اتاق است که هر کدام دارای پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

بعد از ورود فاضلاب به اتاق اول مخزن، جامدات در مرحله اول ته نشین می شوند. که موجب حل شدن قسمتی از جامدات می شود و حجم آن کاهش پیدا می کند. اجزای مایع نیز از با استفاده از حفره موجود در بالای دیوار به اتاق دوم راه پیدا می کنند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازی تا حدودی تصفیه می شوند و به محیط جذب راه پیدا می کنند.

ناخالصی های باقی مانده نیز در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.  

تخلیه چاه سپتیک باید به موقع انجام شود. اگر در اتوبان همت زندگی می کنید

برای تخلیه سپتیک تانک در اتوبان همت با ارزانترین قیمت با پارس کمک تماس بگیرید.

 لایروبی چاه سپتیک اتوبان همت تهران با تیم مجرب و حرفه ای  

 چاه های سپتیک معمولا پس از 3 سال استفاده در اثر تجمع چربی ها و مواد سنگین درون تانکر ها، لایه هایی را ایجاد می کند که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و حتما باید عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک صورت گیرد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها در اتوبان همت

 بعد از اینکه فاضلاب درون چاه سپتیک با استفاده از پمپ های ساکشن قوی بطور کامل تخلیه شد در چاه باز می شود و بعد از گذشت یک تا دو روز بعد یک فرد متخصص با تجهیزات وارد سپتیک تانک می شود. کارشناس پارس کمک به همراه ابزارهای مخصوص به تراشیدن و لایروبی دیواره های فاضلاب مشغول می شود. در این مرحله همه مواد اضافی درون سپتیک خارج شده و سپتیک برای دریفات فاضلاب فضای بیشتری خواهد داشت.

لایروبی سپتیک تانک بعد از تخلیه چاه سپتیک در اتوبان همت انجام می شود.

اگر لایروبی صورت نگیرد مواد زائد در کف سپتیک باقی می ماند و با اشغال کردن فضا، حجم فاضلاب دریافتی کاهش پیدا می کند و سپتیک خیلی زود پر می شود. 

خدمات لایروبی سپتیک تانک در اتوبان همت را از تیم تخصصی پارس کمک دریافت کنید.

نگهداری حوضچه های سپتیک

مصرف برخی از روغن های صنعتی مانند گریس، روغن موتور و غیره به تخریب اجزای مخزن سپتیک منجر می شوند و به همین دلیل باید تا جایی که ممکن است از ورود این مواد به داخل مخزن جلوگیری کرد.

مواد چسپناک و سفت کننده مثل سیمان و گچ موجب سخت تر شدن عملیات تخلیه تانک می شود و باعث می شود مخزن کارایی اولیه خود را از دست دهد. توجه داشته باشید تا از ورود برخی مواد مصنوعی و حل نشدنی مانند پوشک بچه و پلاستکی و ... به داخل مخزن جلوگری کنید. 

تماس سریع با کارشناس

برای دریافت کلیه خدمات در زمینه احداث، لایروبی و تخلیه سپتیک تانک (چاه یا حوضچه سپتیک) در اتوبان همت

کافی است با پارس کمک تماس بگیرید.