چنانچه در افسریه تهران و یا مناطق اطراف آن سکونت دارید و چاه سپتیک شما نیاز به تخلیه دارد همین حالا با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت به همراه بروزترین تجهیزات و کادری حرفه ای در محل مورد نظر شما در  افسریه تهران و خیابان های اطراف آن حضور پیدا کنند.

بروز مشکل در چاه سپتیک نیازمند رسیدگی سریع و رفع آن توسط افراد حرفه ای و با تجربه است تا از تشدید آسیب جلوگیری شود. 

تخیله چاه سپتیک در افسریه تهران دارای امتیازاتی نسبت به سایر شرکت های تخلیه سپتیک موجود در تهران می باشد که شبانه روزی بودن و قیمت مناسب و ضمانت خدمات از جمله این امتیازات است. 

     تخلیه چاه سپتیک

تماس سریع با کارشناس

این شرکت تخلیه چاه سپتیک واقع در افسریه تهران  در 24 ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

تخلیه چاه سپتیک افسریه تهران با خدمات تضمینی و قیمت مناسب

««پارس کمک با بهره گیری از بهترین دستگاه های تخلیه چاه سپتیک در افسریه تهران آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شما است»»

چاه سپتیک چیست؟

چاه سپتیک دارای یک مخزن نگهداری غیر قابل نفوذ است و در مناطقی که حفر چاه های جذبی ممکن نیست، به کار برده می شود. جنس مخزن ها از بتن و یا آلیاژهای مقاوم است که فاضلاب را درون خود نگه می دارد و برای حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن  به محیط اطراف و یا نفوذ به آن توسط محیط اطراف از آن استفاده می شود. جدا کردن مواد جامد و فضولات از آب یکی از خصوصیات چاه های سپتیک است.

اجزای اصلی چاه سپتیک

چاه سپتیک ساختار بسیار ساده ای دارد و مهم ترین قسمت آن پمپ آب است.  قسمت دیگر آن تانک یا مخزن نگهداری است که دارای دو ورودی می باشد که یک ورودی آن به لوله فاضلاب و ورودی دیگر آن به قسمت تخلیه چاه سپتیک متصل است. 

مخزن سپتیک از دو اتاق تشکیل شده که هر کدام  به پوشش لولایی مجهز هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

با ورود فاضلاب به اتاق اول چاه سپتیک حجم زیادی از آن ته نشین شده، مایعات به اتاق دوم راه پیدا می کنند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازی تا حدودی تصفیه شده و به محیط جذب انتقال پیدا می کنند. در این مرحله ناخالصی های باقی مانده در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.  

روش تخلیه چاه سپتیک در افسریه تهران

لایه های اضافی در چاه سپتیک باید توسط تخلیه چاه سپتیک در افسریه تهران تخلیه شود و این کار توسط ماشین های مخصوص تخلیه چاه سپتیک انجام می گیرد. نحوه تخلیه چاه سپتیک افسریه تهران به مواردی مانند حجم مخزن نسبت به ورودی جامدات، مقدار جامدات غلیظ شده و دمای محیط و .... بستگی دارد.

پس از پر شدن مخزن سپتیک، تجزیه بی هوازی کاهش پیدا می کند و روش تصفیه آن مختل می شود و توصیه می شود که تخلیه چاه در فواصل زمانی مشخص توسط یک تیم حرفه ای انجام شود.        

نحوه لایروبی چاه سپتیک در افسریه تهران

بعد از تخلیه چاه های سپتیک ممکن است که همچنان پسماندها و لایه هایی در آن باقی مانده باشد که منجر به کاهش ظرفیت چاه سپتیک می شوند، برای از بنی بردن این مواد اضافی حتما باید عملیات لایروبی چاه سپتیک صورت گیرد.

مراحل لایروبی سپتیک تانک در افسریه تهران

قبل از لایروبی سپتیک تانک حوضچه سپتیک باید به طور کامل تخلیه شود و پس از تخلیه توسط پمپ های ساکشن قوی، لایروبی چاه آغاز می شود. در این مرحله کارشناسان پارس کمک در افسریه تهران با بکارگیری ابزارهای مخصوص لایروبی سپتیک تانک لایه های فاضلاب درون سپتیک را لایروبی می کنند و به این صورت تمامی مواد اضافی درون چاه خارج شده  و فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب ایجاد می شود و نیاز به تخلیه در فاصله زمانی بیشتری احساس می شود.

تخلیه چاه سپتیک فوری در افسریه تهران توسط پارس کمک 

منطقه افسریه تهران، منطقه ای           است که پارس کمک متشکل از تیمی حرفه ای و مجرب است که با پاسخگویی شبانه روزی و اعزام فوری به محل مورد نظر شما، انواع خدمات تخلیه چاه از جمله تخلیه چاه سپتیک افسریه تهران را در این منطقه و مناطق اطراف آن انجام می دهد. 

تخلیه چاه سپتیک در افسریه تهران با قیمت مناسب و براساس نرخ مصوب اتحادیه تخلیه چاه تهران و اعزام سریع کارشناسان به محل و استفاده از بروزترین تجهیزات تخلیه چاه سپتیک همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.