برای تخلیه چاه در گیشا تهران شرکت پارس کمک را انتخاب کنید و از انتخاب خود مطمئن باشید.

تخلیه چاه شبانه روزی در گیشا تهران

خدمات شرکت پارس کمک در زمینه تخلیه چاه در گیشا تهران

  • تخلیه انواع چاه های جذبی و سپتیک
  • لایروبی و رسوب زدایی چاه های فاضلاب در گیشا تهران توسط چاه باز کن های حرفه ای
  • حفر انواع چاه نو در گیشا تهران توسط چاه کن های با تجربه
  • پیدا کردن محل درب چاه در گیشا تهران
  • ارائه انواع مشاوره در زمینه تخلیه چاه در محله گیشا بصورت رایگان

تخلیه چاه شبانه روزی در گیشا تهران

معمولاً پر شدن چاه فاضلب به صورت ناگهانی اتفاق می افتد و بسیاری از شرکت های تخلیه چاه فاقد خدمات شبانه روزی هستند شرکت پارس کمک با ارائه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی در محله گیشا تهران پاسخگوی نیاز های شهروندان در زمینه تخلیه چاه در گیشا در همه ساعات شبانه روز می باشد. متخصص چاه باز کن در محله گیشا تهران به سرعت در محل شما حاضر خواهد شد و پس از بررسی علل پر شدن چاه اقدام به تخلیه چاه در گیشا تهران خواهد نمود.

تخلیه چاه در تهران با تجهیزات جدید

تماس سریع با کارشناس

اصول شرکت پارس کمک

  • بهره گیری از نیروی ماهر و آموزش دیده چاه باز کن و چاه کن
  • ارائه خدمات تخلیه چاه در گیشا تهران بصورت شبانه روزی
  • قیمت های منصفانه و ارزان تخلیه چاه در گیشا تهران
  • انجام کلیه خدمات تخلیه چاه بوسیله دستگاه های تخصصی تخلیه چاه
  • انجام خدمات تخلیه چاه بصورت تضمینی
  • ارائه مشاوره و بازرسی رایگان از چاه های فاضلاب
  • رعایت بهداشت در انجام خدمات تخلیه چاه در گیشا تهران

روش های تخلیه چاه در گیشا تهران

چاه فاضلاب پس از مدتی استفاده پر می شود و باید اقدام به تخلیه آن نمود بنابر این تخلیه چاه در محله گیشا تهران اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود به تخلیه چاه در گیشا تهران نیاز پیدا می کنید. در ادامه به دو روش تخلیه چاه اشاره می کنیم که عبارتند از تخلیه چاه بوسیله چاه کمکی و تخلیه چاه با دستگاه های ساکشن پیشرفته.

تخلیه چاه با حفر چاه کمکی

این روش زیاد استفاده نمی شود. در این روش اصول کار به این شکل است که پس از بازدید از چاه و محاسبه عمق آن توسط یک متخصص چاه باز کن یک چاه کمکی نزدیک به چاه پر شده حفر می کنند و سپس فاضلاب موجود در چاه قدیمی را بوسیله یک لوله انتقال به چاه جدید منتقل می کنند.

تخلیه چاه به روش چاه کمکی

تخلیه چاه بوسیله دستگاه های مکنده پیشرفه

در این روش توسط  یک تانکر تخلیه چاه فضولات درون چاه بوسیله یک شیلنگ که به یک تانکر متصل است مکیده شده و به درون تانکر های با ظرفیت بالا منتقل می شود. این روش سرعت تخلیه چاه را بالا می برد و نسبت به روش های دیگر کارآمد تر است.

برای تخلیه چاه در گیشا تهران می توانید از متخصصین ما در شرکت پارس کمک یاری بخواهید.

برای تخلیه چاه در ساختمانهای بزرگ که ظرفیت چاه فاضلاب آن ها بالاست باید از تانکرهای تخلیه چاه با حجم بالا استفاده کرد. تانکرهای تخلیه چاه ده هزار لیتری برای تخلیه چنین چاه هایی مناسب هستند. اگر حجم تانکر کم باشد عملیات تخلیه چاه را باید در چند مرحله انجام داد. اما استفاده از تانکرهای ۱۰۰۰۰ لیتری تخلیه چاه این نگرانی را از بین می برد.

محله گیشا در کجای تهران است؟

محله گیشا در شمال غرب تهران و منطقه 2 واقع شده است، این محله از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد راه دارد.

پل گیشا که شهرتش بیشتر از محله گیشا است به دلیل نزدیکی به کوی دانشگاه تهران، شهرت دارد و مرکز شهر را به غرب متصل می‌کند. این پل از بزرگراه جلال‌آل احمد شروع می‌شود و از روی بزرگراه شهید چمران گذر می‌کند.

برای تخلیه چاه در گیشا تهران کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

چگونه از ریزش چاه و نشست ساختمان جلوگیری کنیم؟

ریزش چاه فاضلاب می تواند منجر به نشست ساختمان شود که در این صورت خسارات سنگینی به ساختمان وارد می کند. راه هایی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها به راحتی می توان از این حوادث جلوگیری کرد.

تخلیه به موقع چاه فاضلاب بهترین راهکار جلوگیری از ریزش ساختمان است. تخمین زمان دقیق نیاز به تخلیه چاه کار ساده ای نیست و باید توسط متخصصین تخلیه چاه تخمین زده شود.

بازرسی چاه های فاضلاب توسط یک فرد چاه باز کن متخصص امر ضروری است که توسط شرکت های تخلیه چاه انجام می شود.

بنابر این برای پیشگیری از خطرات ریزش چاه فاضلاب و خسارات سنگینی که به ساختمان وارد می کند با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در همه ساعات شبانه روز برای بازرسی و ارائه مشاوره در زمینه تخلیه چاه در گیشا تهران در محل حاضر شوند.

پارس کمک بهترین انتخاب شما برای تخلیه چاه در گیشا تهران

تماس سریع با کارشناس