تخلیه چاه فوری در گاندی تهران بصورت فوری و با تجهیزات پیشرفته

تلفن تماس : 09128506212

در فضای آشپزخانه تان سوسک زیاد شده است؟ بوی بد چاه فاضلاب به مشامتان می رسد؟ آب به سختی از سینک ظرفشویی تان پایین می رود؟ همه اینها نشانه هایی از پرشدن چاه فاضلاب شما دارد.

اگر ساکن منطقه 6 و یا خیابان گاندی هستید و این موارد را مشاهده کردید به احتمال زیاد چاه فاضلاب خانه تان پر شده و نیاز فوری به تخلیه چاه دارید.

کافی است با شرکت تخلیه چاه پارس کمک در خیابان گاندی تماس بگیرید تا متخصص چاه باز کن سریع در محل حاضر شده و اقدام به تخلیه چاه در گاندی نماید.

تخلیه چاه در گاندی تهران در کمترین زمان ممکن

تخلیه چاه در خیابان گاندی تهران توسط شرکت پارس کمک

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است در هر زمان و برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد، پر شدن چاه فاضلاب است.

اینکه چقدر طول می کشد تا چاه فاضلاب پر شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر چاه فاضلاب در منطقه ای باشد که کوهستانی است به دلیل اینکه خاک این مناطق کشش آب کمتری درد معمولا زودتر پر می شود و بر عکس اگر چاه فاضلاب در منطقه ای واقع شود که خاک آنجا کشش آب بالایی دارد، چاه دیرتر پر می شود.

ولی اکثر چاه ها جنس خاک معمولی دارند.

عامل دیگر در زمان پر شدن چاه های فاضلاب عمق چاه است. هر چه چاه فاضلاب عمیق تر حفر شده باشد و انباره چاه بزرگتر باشد چاه دیرتر پر می شود.

اگر در منطقه 6 تهران و یا محله های منطقه 6 تهران مثل گاندی، آرژانتین، ساعی، امیرآباد، ایرانشهر، بهجت آباد، پارک لاله، جنت، رفتگر، جمالزاده، دانشگاه تهران، شیراز، شریعت، فاطمی، عباس آباد، قائم مقام، سنائی، قزل قلعه، کشاورز غرب، کریمخان، میدان جهاد، میدان ولیعصر، نصرتی و وسف آباد زندگی می کنید و نیاز به تخلیه چاه سریع و فوری در گاندی یا هریک از این مناطق پیدا کردید کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا از خدمات شبانه روزی و سریع ما بهره مند شوید.

کامیون تخلیه چاه در گاندی تهران

تماس سریع با کارشناس

لایروبی چاه فاضلاب در گاندی تهران توسط شرکت پارس کمک

برای اینکه چاه فاضلاب دیرتر پر شده و آب را راحت تر جذب کند علاوه بر تخلیه چاه به لایروبی چاه نیز نیاز است.

بعد از عمل تخلیه چاه در منطقه گاندی عملیات لایروبی شروع می شود. در لایروبی چاه لایه های ضخیم که از فاضلاب روی دیواره ها به جا مانده کنده می شود.

در لایروبی یا رسوب زدایی چاه فاضلاب، سنگ و خاک و هر نوع رسوب یا ماده اضافی که به بدنه چاه چسبیده و باعث گرفتگی آن می شوند را برطرف می کنند.

عمل لایروبی باید توسط نیروی حرفه ای و کار بلد انجام شود در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به چاه وارد کند و شرایط را بدتر کند.

اگر در خیابان گاندی زندگی می کنید و نیاز به لایروبی و یا تخلیه چاه سریع در گاندی پیدا کردید کافی است با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه فوری در گاندی توسط افراد با تجربه

تخلیه چاه مکانیزه در گاندی تهران توسط دستگاه های ساکشن پیشرفته

در تخلیه چاه مکانیزه و پیشرفته توسط شرکت تخلیه چاه پارس کمک در گاندی تهران از ابزار و وسایل نوین و پیشرفته جهت تخلیه چاه استفاده می کند.

شرکت پارس کمک با استفاده از پمپ های ساکشن و مکنده، اقدام به تخلیه چاه در گاندی می کند. این دستگاه های پیشرفته کمک زیادی به انجام عملیات تخلیه چاه به صورت سریع می کند و از کند شدن عملیات جلوگیری می کند.

قیمت تخلیه چاه در گاندی تهران چقدر است؟

هزینه تخلیه چاه در گاندی بستگی به عوامل مختلفی مثل: طول میله چاه، حجم انباره چاه، تعداد تانکر های پر شده و مقدار آب و لجن داخل چاه دارد و این مقدار بستگی به جنس زمین، میزان کشش خاک، عمر چاه، تعداد موارد تخلیه در سالهای گذشته و ... دارد. متخصصان چاه باز کن شرکت پارس کمک در خیابان گاندی پس از بررسی این موارد و طبق نرخ اتحادیه تخلیه چاه قیمت را محاسبه می کنند. نگران هزینه تخلیه چاه نباشید چون منصفانه و رقابتی بودن قیمت ها اولویت ماست.

هنگام تخلیه چاه به نکات ایمنی توجه نمایید!!

یکی از خطراتی که در هنگام تخلیه چاه افراد چاه باز کن با آن مواجه هستند، گاز های سمی درون چاه فاضلاب است.

افرادی که مبادرت به تخلیه چاه، لایروبی چاه، کف تراشی چاه و ... می کنند باید به وجود این گاز ها توجه کنند. به عنوان مثال ته مانده سیگار خود را درون چاه نیندازند چون ممکن است باعث انفجار چاه و صدمه به آنان شود.

معمولا گاز های آمونیاک، هیدروژن سولفوره، متان و گاز کربنیک در چاه ها وجود دارند که سمی و خطرناکند و علاوه بر اینکه ممکن است باعث گازگرفتگی شوند بی احتیاطی و ایجاد جرقه ای می تواد منجر به انفجار و شله ور شدن چاه شود.

 قبل از ورود به چاه باید از وجود گازهای سمی درون آن مطمئن شد.

وجود گاز های سمی توسط بو کردن قابل تشخیص نیست چون برخی از این گاز ها فاقد بو و رنگ هستند و ممکن است باعث مسومیت و بی هوشی فرد در دهانه چاه شوند و فرد به داخل چاه سقوط کند.

اگر نیاز به یک تخلیه چاه مطمئن و ماهر داردی همین حالا با ما در تماس باشید

09128506212