ساکنین محترم محله چیذر تهران و خیابان های اطراف آن اگر مدتی است بطور ناگهانی در اطراف چاه فاضلاب سوسک مشاهده کردید و یا بوی بدی به مشامتان میرسد به احتمال زیاد چاه فاضلاب خانه تان پر شده و نیاز به تخلیه چاه در چیذر دارید.

اگر فوری برای تخلیه چاه اقدام کنید و از یک شرکت تخصصی تخلیه چاه واقع در چیذر کمک بگیرید پر شدن چاه فاضلاب خیلی هم اتفاق وحشتناکی نیست.

تلفن تماس با تخلیه چاه چیذر تهران

انواع خدمات تخلیه چاه در چیذر تهران

مژده برای ساکنین محله چیذر  و منطقه یک تهران این است که شرکت تخصصی پارس کمک آماده خدمت رسانی در زمینه تخلیه چاه پرشده در چیذر،لایروبی چاه فاضلاب در چیذر، حفر چاه سپتیک و جذبی جدید در چیذر و طوقه چینی، لوله بازکنی، تشخیص علت و رفع بوی بد چاه فاضلاب،بازسازی، کف تراشی و ته زنی چاه های پر شده در محله چیذر تهران به شما عزیزان می باشد.

نقشه پشتیبانی خیابان های تخلیه چاه چیذر

برای تخلیه چاه چیذر کافی است با ما تماس بگیرید 09128506212

 

درباره محله چیذر تهران

محله چیذر تهران در منطقه یک تهران قرار دارد. چیذر یکی از محله های قدیمی و با اصالت تهران است. چیذر در قدیم شیزر نام داشت و در دامنه تپه ای با همین نام واقع شده بود.

محدوده محله چیذر شامل بلوار شهید اندرزگو در شمال، بزرگراه صدر در جنوب، بلوار قیطریه در غرب و بلوار کامرانیه در جنوب در شرق را شامل میشود. محله چیذر با محله های قیطریه، اختیاریه، فرمانیه و کامرانیه همسایه است.

اگر نیاز فوری به به یک شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در چیذر تهران و خیابان های اطراف آن مثل پاسداران، قیطریه، سه راه اقدسیه، فرمانیه و دزاشیب در منطقه 1 تهران پیدا کردید بدون معطلی با شرکت تخلیه چاه پارس کمک تماس بگیرید.

Sewer-Dredging-and-Cleaning-Truck

هزینه تخلیه چاه فاضلاب در محله چیذر تهران

 انجام درست، اصولی و تمام وکمال تخلیه چاه کاریست که از پس هرکسی برنمی آید و نیاز به یک تخلیه چاه حرفه ای و باتجربه دارد. جدای از این مسئله همواره موضوع قیمت برای همه اهمیت دارد.

یکی از اصول کاری که شرکت ما همیشه به آن می اندیشیده هزینه انجام خدمات و به خصوص تخلیه چاه بوده و همواره شهروندان از نرخ تخلیه چاه در بعضی از شرکت ها ناراضی اند. این اتفاق بسیار پیش آمده که همکاران چاه بازکن ما در چیذر پس از پایان کار درخواست مبالغ بیشتری از شهروندان کرده اند و موجب نارضایتی آنان شده اند.

در شرکت تخلیه چاه پارس کمک برای انجام خدمات تخلیه چاه در چیذر رعایت حال مشتری و ارائه خدمات بهینه با هزینه های کم و معقول بصورتی که به هیچ عنوان باعث رنجش خاطر آن نشود در دستور کار ما قرار گرفته و در تمامی موارد خدمات تخلیه چاه، لایروبی ، حفرچاه نو و رفع بوی بد چاه فاضلاب در چیذرسعی ما بر این است تا قیمت تخلیه چاه در چیذر با توجه به نرخ اتحادیه تخلیه چاه و همچنین میزان کار و نیروی مصرفی به کمترین حد خود برسد تا اهداف شرکت نیز به تحقق بپیوندد.

خدمات شبانه روزی تخلیه چاه در چیذر تهران

شرکت تخلیه چاه شبانه روزی چیذر

بسیاری از خدمات تخلیه چاه در تهران و لایروبی و احیای چاه پر شده جزء موارد اورژانسی محسوب می شوند که نیاز به اقدام فوری دارند زیرا این رخداد تمام سازمان یک خانه و ساختمان را با مشکل مواجه می کند و ساکنان آن از بوی بد فضلاب در امان نخواهند بو .
بخاطر همین موضوع گروه پارس کمک تصمیم بر این گرفت تا خدمات تخلیه چاه شبانه روزی چیذر و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در منطقه یک تهران و همچنین مناطق اطراف چیذر بصورت شبانه روزی و فوری انجام دهد.

 اقدامات فوری شرکت تخلیه چاه پارس کمک در محله چیذر

معمولا پر شدن چاه فاضلاب به صورت اتفاقی و ناگهانی رخ می دهد و در زمان نیاز به تخلیه چاه سرعت بسیار مهم است و اگر دیر اقدام کنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری به ساختمان وارد شود. متخصصین ما در شرکت پارس کمک این موضوع را در نظر گرفته و با اعزام سریع به محل در جهت رفع مشکل شما همشهریان عزیز آماده خدمت رسانی است.

تخلیه چاه ارزان در چیذر تهران

تماس سریع با کارشناسان

طوقه چینی چاه فاضلاب یعنی چه؟

طوقه چینی به دورچینی یک یا یک و نیم آجره و در ارتفاع های متفاوت جهت جلوگیری از ریزش و استحکام دهانه ی چاه فاضلاب و قنات ها و چاه های آی آشامیدنی می گویند.

شرکت پارس کمک به پشتیبانی بهترین و ماهر ترین نیروهای طوقه چین می تواند کمک رسان شما در امر طوقه چینی در تهران و منطقه چیذر تهران باشد.

اصول ایمنی در طوقه چینی چاه فاضلاب

  • در هنگام طوقه چینی لازم است جهت حفظ و نگهداری افراد اقدامات ایمنی لازم انجام گیرد.
  • زمان انتقال مصالح دقت کنید به کسی آسیب نرسد
  • استفاده از لباس و کفش ایمنی لازم است.
  • با توجه به اینکه طوقه چینی در ارتفاع انجام می شود از جای پای خود مطمئن شوید و حرکات اضافی در دهانه ی چاه انجام ندهید.
  • کمربند ایمنی را فراموش نکنید.
  • در هنگام خستگی کار عمل طوقه چینی را انجام ندهید.

حفر چاه جدید در تهران و منطقه چیذر

ابزار مورد استفاده در طوقه چینی:

  • تیشه بنایی، کمچه، ماله بنایی، متر، بیل، استانبولی و فرقون

مصالح مورد نیاز در طوقه چینی:

  • شن، ماسه، سیمان، آجر و سنگ

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک با سال ها تجربه و کادری متخصص و حرفه ای آماده انجام خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در محله چیذر می باشد.

-

اعتماد به ما اعتماد به دانش و تجربه است