خدمات تخلیه چاه در نارمک تهران را با خیالی آسوده به شرکت پارس کمک بسپارید.

اهالی محترم شرق تهران و منطقه 4 و 8 تهران و به خصوص همشهریان عزیز نارمکی در صورت نیاز به هر گونه خدمات تخصصی تخلیه چاه در منطقه نارمک فقط کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه به کمک شما بشتابند.

کلیه خدمات تخلیه چاه در تهران و نارمک ازقبیل لایروبی چاه در نارمک، ته زنی و کف تراشی چاه فاضلاب در نارمک توسط چاه باز کن با تجربه، حفر چاه جدید در نارمک توسط چاه کن آموزش دیده، ترمیم و بازسازی چاه های قدیمی توسط مقنی حرفه ای، رفع عیوب چاه و بوی بد فاضلاب و ... توسط شرکت پارس کمک ارائه می شود.

تخلیه چاه در نارمک بسیار اصولی و حرفه ای توسط دستگاه های پیشرفته و مکانیزه انجام می شود و کلیه خدمات تخلیه چاه در نارمک بصورت شبانه روزی و توسط نیروهای با تجربه انجام می گیرد.

خدمات تخلیه چاه در نارمک تهران

تخلیه چاه در نارمک تهران توسط شرکت پارس کمک

تخلیه چاه در خیابان نارمک تهران بوسیله دستگاه های کاملاً مکانیزه و حرفه ای انجام می شود. این دستگاه ها دارای پمپ ساکشن یا مکنده هستند که فاضلاب را به سرعت تخلیه کرده و به درون تانکرهایی که روی کامیون های مخصوص تخلیه چاه فاضلاب نصب هستند می ریزند.

نیاز فوری به تخلیه چاه در محله نارمک تهران ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق بیفتد در این صورت نباید درنگ کرد و باید فوراً با یک شرکت تخلیه چاه تخصصی تماس گرفت. اگر تخلیه چاه در زمان مناسب انجام نشود خطر ریزش چاه را به همراه دارد پس مراقب باشید و فورا تماس بگیرید.

شرکت پارس کمک با دارا بودن تیم تخصصی تخلیه چاه در نارمک تهران در همه روزها حتی روزهای تعطیل و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در زمینه کلیه خدمات تخلیه چاه به صورت اصولی به شما همشهریان عزیز در نارمک می باشد.

تماس سریع با کارشناس

از ریزش چاه فاضلاب در نارمک جلوگیری کنیم

رعایت چند نکته می تواند در پیشگیری از ریزش چاه فاضلاب مفید باشد:

اگر نم یا رطوبت در دیوار ها، کف زمین و اطراف چاه مشاهده کردید حتما با یک متخصص تخلیه چاه در نارمک تماس بگیرید.

اگر ترک و شکافی در دیوار های اطراف چاه مشاهده کردید آن را جدی بگیرید و از یک متخصص چاه باز کن کمک بگیرید.

بهتر است همه اهالی منزل محل دقیق درب چاه را بدانند تا در صورت نیاز به تخلیه چاه در نارمک اطلاع رسانی کنند.

روی چاه به هیچ وجه درپوش های ضعیف پلاستیکی و حلبی قرار ندهید.

اگر هر یک از این نشانه ها را در اطراف چاه فاضلاب منزل خود مشاهده کردید با پارس کمک تماس بگیرید تا متخصصین چاه باز کن نارمک در اسرع وقت برای مشاوره و تخلیه چاه نارمک بصورت اصولی و حرفه ای اقدام کنند.

خدمات تخلیه چاه در نارمک تهران با ماشن آلات جدید

تماس سریع با کارشناس

دفع غیر بهداشتی فاضلاب چه خطراتی دارد؟

آلودگی و میکروب هایی که در فاضلاب وجود دارد برای محیط زیست بسیار خطرآفرین است. اگر فاضلاب بدون اینکه تصفیه شود در محیط رها شود سلامت موجودات زنده را به خطر می اندازد.

یکی از خطر های دفع غیر بهداشتی فاضلاب انتشار بیماری هاست. علاوه بر این محل مناسبی برای رشد انواع حشرات موذی مثل پشه خاکی، مگس، موش و ... است که هر کدام از این حشرات می توانند عامل بیماری های خطرناکی باشند.

بیماری هایی مثل حصبه، وبا، سل، بیماری های انگلی، هاری و ... همگی می توانند از طریق حشراتی که در محیط فاضلاب رشد می کنند منتقل شوند.

منابع آب زیرزمینی نیز از خطر دفع غیر بهداشتی و غیر اصولی فاضلاب در امان نیستند و در معرض آلودگی قرار می گیرند.

فاضلاب اگر در محیط رها شود در زمین نفوذ کرده و به سفره های آب زیرزمینی نفوذ می کنند. با توجه به کمبود منابع آب آشامیدنی توجه به این نکته مهم و حائز اهمیت می باشد.

آلودگی هوا مورد دیگری است که نتیجه دفع غیر اصولی پساب و فاضلاب می باشد. از آن جایی که فاضلاب حاوی گاز های سمی و مضر می باشد در صورتی که به شکل مناسب دفع نگردد می تواند موجب آلودگی هوا شود.

گازهایی مثل آمونیاک، متان و .. که برای سلامت انسان مضر هستند، علاوه بر بوی تعفنی که ایجاد می کنند می توانند سلامت انسان را به خطر بیندازند و مشکلات تنفسی را به همراه داشته باشند.

قانون برای هر عملی که نوعی تهدید برای محیط زیست و بهداشت تلقی شود از جمله آلوده کردن آب های زیرزمینی و موارد دیگری که ذکر شد مجازات درنظر گرفته و با مرتکبین برخورد می کند.

شرکت پارس کمک تمام تلاش خود را می کند تا پس از تخلیه چاه در نارمک تهران فاضلاب را در محلی مشخص و با رعایت نکات بهداشتی و اصولی انجام دهد.

حفر چاه جدید در نارمک تهران

درباره نارمک بیشتر بدانیم

محله نارمک توسط بزرگراه رسالت به دو بخش تقسیم می شود. قسمتی از آن در منطقه 4 شهرداری تهران و بخش بزرگ تر، در منطقه 8 شهرداری تهران واقع شده است. اما هر دو را به نام نارمک می شناسند در واقع بزرگراه رسالت باعث تغییر و جدایی قابل توجهی در این محله شد. قسمتی که در منطقه 4 شهرداری قرار گرفته در حال حاضر از شمال به خیابان فرجام، از جنوب به بزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جهت غرب به خیابان هنگام ختم می شود.

پارس کمک به عنوان یک شرکت تخلیه چاه معتبر در نارمک بصورت شبانه روزی و کاملا تضمین شده در این مناطق سرویس دهی می نماید.

نقشه مناطق تحت پوشش تخلیه چاه نارمک

نارمک به دلیل وجود میدان های زیاد به نارمک محله صد میدان هم می گویند. نارمک به دلیل وجود راه های ارتباطی زیاد در این منطقه به خوش مسیری مشهور است.

 میدان اصلی نارمک با نام فعلی نبوت مرکز اصلی و نشانه این محله است. این میدان دارای هفت حوض متصل به هم است و از این رو در گذشته آن را میدان هفت حوض می خواندند که پس از انقلاب اسلامی ایران به میدان نبوت تغییر نام داد.

از خیابان‌های معروف این محله  آیت، سمنگان، دردشت، هنگام و … هستند.

برای دریافت کلیه خدمات تخلیه چاه در نارمک تهران و خیابان های اطراف آن کافی است با متخصصین چاه باز کن و چاه کن شرکت پارس کمک تماس بگیرید و کلیه خدمات را با قیمتی منصفانه و رقابتی دریافت کنید.

تماس سریع با کارشناس