تخلیه چاه در تهران پارس  توسط شرکت پارس کمک که از معتبر ترین شرکت ها می باشد با داشتن بهترین تکنولوژی در تخلیه چاه تهران پارس با بیش از 15سال سابقه است و همچنین با ارائه بهترین خدمات فنی در تهران پارس به صورت تضمینی می باشد.

شرکت پارس کمک با بیشترین سابقه در حرفه خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و همچنین خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی و ارزان و فوری در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان می باشد.

(( تخصصی ترین پروژه های تخلیه چاه در پایتخت را به گروه ما یسپارید! ))

تخلیه چاه در منطقه تهران پارس استان تهران

اگر فکر می کنید چاه فاضلا بتان گرفته است یا اگر احساس می کنید بوی نا مطبوع از چاه فاضلاب شما می آید و یا اگر چاه فاضلاب شما پر شده است یا هر گونه مشکلی در خصوص چاه فاضلاب شما رخ داده  است اصلا نگران نباشید تلفن خود را برداشته و با شرکت پارس کمک تهران پارس تماس بگیرید تا با مشاورین ما در تخلیه چاه تهران پارس به صورت شبانه روزی تا ضمن مشاوره و راهنمایی رایگان توسط گروه متخصص و حرفه ای ما از خدمات به روز این شرکت بهره مند شوید.

 09128506212 :شماره تلفن متخصص تخلیه چاه تهران پارس

تماس سریع با کارشناس

شرکت پارس کمک آماده عقد قرار داد با ارگانهای دولتی خصوصی ادارجات، کارخانجات، پادگانها، بیمارستانها، مجتمع های مسکونی و اداری می باشد.

ارائه خدمات پیشرفته تخلیه چاه در تهران پارس استان تهران

شرکت پارس کمک با داشتن گروهی کار دان و حرفه ای در تشخیص گرفتگی و تخلیه چاه در تهران پارس به صورت شبانه روزی و ارزان در خدمت شما می باشد خدماتی از قبیل:

1-تخلیه چاه سپتیک و جذبی بصورت تخصصی در تهران پارس

2-لایروبی چاه های فاضلاب

3-کف تراشی چاه فاضلاب

4-حفر چاه جدید در باغ فیض توسط مقنی با تجربه

5-طوقه چینی و کول گذاری

6-بازسازی و تعمیر چاه کهن  

تخلیه چاه تهران پارس شبانه روزی

برای تخلیه کردن چاه اولین چیزی که باید بدانیم این است که محل دقیق چاه را بدانیم و بد از اینکه کارشناسان نوع تخلیه کردن را مشخص کردن درب چاه را باز کرده و به طور مثال اگر بخواهیم با پمپ آبکش یا لجنکش این کار را انجام دهیم باید درب چاه حتما به اندازه های 40در40 باز شود تا پمپ بتواند وارد چاه شود.

اما برای تخلیه کردن چاه با دستگاه مکنده این مشکلات کنده کاری لازم نیست به اندازه های 10در10 مناسب است.برای کار های تعمیری مثل لایروبی و کفتراشی باید کاملا سقف چاه برداشته شود.

ممکن است محل درب چاه فاضلاب مشخص نباشد، در این صورت به چند روش می توان محل دقیق چاه فاضلاب را تعیین کرد. در زیر به برخی از روش های پیدا کردن محل درب فاضلاب اشاره می کنیم:

  1. به صدای فاضلاب گوش دهید فاضلاب چون از قسمت بالای چاه وارد چاه فاضلاب می شود معمولا در لحظه ریخته شدن به چاه تولید صدا می کند. این موضوع کمک می کند تا زمانی که شیر آب به مدت طولانی باز است با گوش کردن به صدای آب محل چاه فاضلاب را تعیین کنیم. این روش معمولا دقیق نیست ولی در بعضی موارد جواب می دهد.
  2. به چیدمان موزاییک ها دقت کنید معمولا معماران برای اینکه محل چاه فاضلاب را نشانه گذاری کرده باشند معمولاً موزاییک های اطراف دهانه چاه را به شکل متفاوتی می چینند.
  3. فاصله چاه با دیوارهای اطراف را در نظر بگیرید اگر مقنی چاه فاضلاب را به شکل اصولی و با توجه به نکات استاندارد حفاری حفر کرده باشد چاه باید با دیوار های همسایه بیشتر از 3 متر فاصله داشته باشد.

و همچنین تخلیه چاه در تهران پارس برای تخلیه آب و لجن چاه فاضلاب با تانکر و پمپ مخصوص قوی تخلیه می شود .و برای تخلیه چاه فاضلاب صنعتی از تجهیزات مدرن و مکانیزه استفاده می شود و با تانکر های بزرگ و کوچک و انواع پمپ های کفکش ارتفاع زن و لجنکش آبکش سپتیکی قوی لجنکشی و تخلیه می شوند.

خودرو تخلیه چاه پارس کمک در تهران

شرکت پارس کمک می تواند با تشخیص دقیق محل در چاه های درون ساختمان و باز کردن درب چاه ، برداشتن و چیدن مجدد سقف چاه ، گرفتن درب چاه و کار گذاشتن درب چدنی به شما عزیزان خدمت رسانی کند.و همچنین بازدید حرفه ای از چاه شما توسط کارشناسان متخصص و کاردان ما و ارائه بهترین راه حل برای تخلیه ، ترمیم ، احیا و مقاوم سازی چاه فاضلاب شما در تهران پارس می باشد.

اگر محل دقیق درب چاه خود را نمی دانید ، با تماس گرفتن با ما ، و فرستادن  کارشناسان متخصص در محل شما در محدوده منطقه تهران پارس بسپارید تا با کمترین تخریب محل دقیق چاه را برایتان پیدا نمایند.

تماس سریع با کارشناس

توضیح درباره منطقه تهران پارس

تهران‌پارس نام کوی بزرگی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این محله به لحاظ آب و هوا به دلیل نزدیکی به سرخه‌حصار، پارک ملی خجیر و جنگل‌های لویزان، دارای آب وهوای مطبوعی می‌باشد. طبق تقسیم‌بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهران‌پارس شرقی و تهران‌پارس غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگ‌راه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگ‌راه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های شهید سلطانی (137) و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (135)، از غرب به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگ‌راه شهید زین الدین (امتداد بزرگ‌راه شهید همت) محدود می‌شود. همسایه این محله از شرق، محلات گلشن و جوادیه هستند که به خاک سفید معروف هستند.  

تخلیه چاه فاضلاب تهران پارس با قیمت مناسب و فوری

خدمات تخلیه چاه تضمینی در تهران پارس

تخلیه چاه در تهران پارس توسط شرکت پارس کمک با نرخ اتحادیه می باشد شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان ما از قیمت های تخلیه چاه با خبر شوید.و همچنین تخلیه چاه در تهران پارس با تانکر های ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ لیتری و انواع پمپ های قوی کفکش از نوع تک فاز و سه فاز ، لجن کش، ارتفاع زن ، سپتیکی ویژه لجن زن جهت خالی نمودن فاضلاب می باشد که همیه این ها با نرخ اتحادیه صورت می گیرد. از بهترین روش تخلیه چاه که امروزه خیلی رایج شده است به دلیل صدای کم و در کمترین زمان 90% چاه خالی می شود استفاده از کامیونهای تانکر بزرگ و پمپ کفکش لجن کش می باشد.

تعمیرات سرویس بهداشتی و رفع نشتی توالت فرنگی

خراب شدن سرویس بهداشتی یکی از مشکلات خانه ها شده است و توالت فرنگی به علت این که سیفون آن بسیار حساس بوده و با کوچکترین چیزی دچار گرفتگی می گردد شرکت ما می تواند با تعمیر یا عوض کردن آن مشکل توالت فرنگی را حل نماید.و همچنین می تواند نصب و تعویض کاسه توالت فرنگی را انجام دهد و یا تبدیل کاسه ایرانی به فرنگی ، تعویض ، تمیر و سرویس قطعات سیفون ، رفع گرفتگی کاسه فرنگی را انجام دهد.