خیابان آفریقا یا بلوار آفریقا که امروزه با نام بلوار نلسون ماندلا نیز شناخته می شود در منطقه 3 تهران قرار دارد. اگر ساکن این منطقه هستید و نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه در خیابان آفریقا دارید شرکت پارس کمک با امتیازاتی که دارد بهترین انتخاب شماست.

در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا اقدامات لازم در زمینه تخلیه چاه در بلوار آفریقا بصورت شبانه روزی برای شما صورت پذیرد.

خدمات شبانه روزی، قیمت ارزان تخلیه چاه، تیم متخصص و با تجربه چاه باز کن، سرعت در خدمت رسانی، کیفیت بالای کار، استفاده از دستگاه های تخصصی و پیشرفته تخلیه چاه در خیابان آفریقا و ... همگی باعث شده تا مشتریان شرکت پارس کمک از این شرکت راضی باشند.

خدمات تخلیه چاه شرکت پارس کمک

چرا شرکت پارس کمک؟

شرکت های بسیاری در زمینه تخلیه چاه در تهران فعالیت می کنند و هر کدام مدعی اند که بهترین شرکت تخلیه چاه در تهران می باشند. اگر در انتخاب یک شرکت خوب تخلیه چاه در خیابان آفریقا مردد هستید چند نکته را بررسی کنید:

  • میزان رضایت کسانی که از این شرکت کمک گرفته اند را بررسی کنید.
  • بررسی کنید که آیا از تجهیزات به روز استفاده می کنند یا نه
  • تخصص و مهارت پرسنل را در نظر بگیرید
  • قیمت ها طبق نرخ مصوب اتحادیه هستند یا نه؟
  • حضور به موقع و شبانه روزی شرکت تخلیه چاه در خیابان آفریقا

بدون اغراق شرکت پارس کمک همه این ویژگی ها را داراست. پس با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه شبانه روزی خیابان آفریقا

 در صورت نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه در خیابان آفریقا لازم است که تیم متخصص تخلیه چاه به موقع در محل حاضر شده و مشکل را برطرف کنند. از آنجایی که درخواست های زیادی در ساعات غیر کاری وجود داشت و احساس نیاز به تشکیل یک تیم شبانه روزی تخلیه چاه در خیابان آفریقا به شدت احساس می شد شرکت پارس کمک اقدام به ایجاد یک گروه شبانه روزی تخلیه چاه نمود.

15 سال سابقه درخشان در زمینه تخلیه چاه در خیابان آفریقا

 سابقه زیاد شرکت پارس کمک در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی در همه نقاط تهران و همچنین خیابان آفریقا باعث شده با روش های مختلف حفر چاه های جذبی و سپتیک و همچنین روش های گوناگون تخلیه چاه آشنایی کامل داشته باشیم و همچنین سرعت و مهارت بالایی در انجام خدمات داشته باشیم.

تخلیه چاه بوسیله دستگاه های ساکشن و پمپ های لجن کش پیشرفته در خیابان آفریقا

 دستگاه های پیشرفته تخلیه چاه دارای شیلنگ هایی با متراژ متغیر هستند که در دهانه چاه قرار گرفته و فاضلاب درون چاه را مکیده و به سرعت درون تانکرهای بزرگی که روی کامیون های تخلیه چاه قرار دارند تخلیه می کند.

پس از تخلیه چاه در خیابان آفریقا ممکن است نیاز به لایروبی و کف تراشی داشته باشید که بسیار برای چاه ها لازم و ضروری است و باعث طول عمر چاه می شود.

پمپ لجن کش یا کف کش یک پمپ مخصوص تخلیه چاه است که از آن برای تخلیه فاضلاب وفضولات درون چاه و به عبارتی برای رسوب زدایی چاه استفاده می شود. استفاده از پمپ لجن کش در تخلیه چاه می تواند عملیات تخلیه چاه در خیابان آفریقا را سرعت بخشد.

تماس سریع با کارشناس

روش کار پمپ های لجن کش:

این پمپ ها مایعات و فضولات را مکش کرده  و از سمت خروجی آن که شلنگ تخلیه به آن متصل است آنها را به سمت بالا و درون مخزن هدایت می کند.

پمپ لجن کش

درباره ی خیابان آفریقا

خیابان آفریقا یا همان خیابان جردن امروزه به نام بلوار نلسون ماندلا تغییر نام داده ولی همچنان با نام های قدیمی خود یعنی خیابان آفریقا و یا خیابان جردن معروف تر است. خیابان آفریقا در منطقه 3 و در شمال تهران قرار دارد. خیابان آفریقا به خیابان آرژانتین، بلوار میرداماد، بزرگراه مدرس، بزرگراه حقانی، بزرگراه همت، بزرگراه رسالت و محله الهیه دسترسی دارد.

در صورت نیاز فوری شما به یک متخصص چاه بازکن ما می توانیم برای شما عزیزان چاه بازکن الهیه را نیز ارسال نماییم.

شرکت پارس کمک آماده خدمت رسانی در زمینه خدمات تخلیه چاه در خیابان آفریقا و مناطق ذکر شده می باشد. بنابراین برای تخلیه چاه در بلوار نلسون ماندلا کافی است باما تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

خدمات تخلیه چاه شرکت پارس کمک در خیابان آفریقا تهران

  • تخلیه چاه در خیابان آفریقا تهران با ماشین های مخصوص تخلیه چاه با کمترین خرابی
  • طوقه چینی و کول گذاری در آفریقای تهران
  • احیاء چاه کهنه و قدیمی در خیابان آفریقا
  • لایروبی و کف تراشی چاه در بلوار آفریقا
  • حفر چاه نو جذبی و سپتیک در خیابان آفریقا تهران
  • رفع نم و رطوبت و بوی بد چاه در خیابان آفریقا

«شرکت پارس کمک به رضایت شما می اندیشد»