تخلیه چاه در جردن تهران با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه را به متخصصان شرکت پارس کمک بسپارید. شرکت پارس کمک با 15 سال تجربه ارزشمند در زمینه انواع خدمات تخلیه چاه در جردن مثل تخلیه چاه، لایروبی چاه، حفر چاه جدید، رفع نم و رطوبت و نواقص چاه و .... مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت از نیروهای متخصص چاه باز کن و چاه کن برخوردار است و با دارا بودن امتیازات و ویژگی های مثبتی که دارد یکی از رقبای اصلی شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران است.

برای دریافت خدمات تخلیه چاه در جردن و دیگر محله های منطقه 3 مانند امانیه، آفریقا، شهرک فجر، ونک، داوودیه، دروس، قلهک، اختیاریه، احتشامیه، دولت، دیباجی، پاسداران، ولیعصر، تخلیه چاه در سید خندان، ظفر، کاووسیه و میرداماد کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا از خدمات تخلیه چاه ارزان در این شرکت برخوردار شوید.

ماشین تخلیه چاه در جردن تهران  

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه در جردن تهران توسط شرکت پارس کمک

قبل از اقدام برای تخلیه چاه در جردن ابتدا چاه باید بررسی شود و مشکل اصلی تشخیص داده شود. این کار توسط مشاورین چاه بازکن و با تجربه شرکت پارس کمک انجام می شود

برای تخلیه چاه در جردن درب چاه باید حتما باز شود. پیدا کردن درب چاه گاهی مشکل است و نیاز به تجربه و تخصص دارد.

اگر از پمپ تخلیه چاه برای تخلیه چاه در جردن استفاده کنید درب چاه حتما باید به اندازه نیم متر باز شود تا پمپ درون چاه قرار بگیرد ولی اگر از تانکر مکنده استفاده کنید اگر درب چاه به اندازه یک لوله باز شود کفایت می کند.

بهترین روش تخلیه چاه روشی است که در آن کمترین خرابی صورت گیرد و بدون کثیف کاری انجام شود.

پس از بازکردن درب چاه و بررسی آن اگر چاه نیاز به تخلیه داشته باشد تخلیه چاه در جردن به وسیله دستگاه های مکنده و ساکشن انجام می شود. این دستگاه ها فاضلاب و پسماندها را به داخل تانکر های 6000 لیتری یا 10000 لیتری انتقال می دهند.

بعد از عمل تخلیه چاه در صورتی که فاضلاب زیادی در دیواره ها رسوب کرده باشد چاه نیاز به لایروبی دارد و باید رسوب زدایی شود. عمل دیگری که بعد از تخلیه چاه انجام می شود ته زنی و کف تراشی چاه فاضلاب بوسیله ی پمپ های لجن کش قوی است. لایروبی و کف تراشی عمر مفید چاه را افزایش داده و مدت زمان پر شدن آن را کاهش می دهد.

در بعضی موارد قسمتی از چاه ریزش کرده و یا چاه به حدی آسیب دیده که تخلیه چاه در جردن مشکلی را حل نمی کند و نیاز به حفر چاه نو در جردن داریم که در این صورت باید توسط یک مقنی حرفه ای حفر چاه جدید در جردن انجام شود. حفر چاه نیاز به رعایت اصول خاصی دارد که رعایت آن ها باعث افزایش ایمنی چاه و استحکام آن می شود.

یکی از اصول حفر چاه طوقه چینی اصولی و با مواد مرغوب می باشد. به عمل آجر چینی دهانه چاه طوقه چینی می گویند. کول گذاری مناسب هم یکی دیگر از اصول حفر چاه است که شرکت های باتجربه رعایت می کنند.

شرکت پارس کمک با دارابودن مقنی های باتجربه و کاردان آمادگی این را دارد تا برای شهروندان در جردن در طی مدت 2 الی 3 روزه یک چاه جدید حفر کند و تمامی کارهای طوقه چینی چاه و گلدان گذاری و بستن سرچاه را با تجهیزات کامل و بصورت کاملا تخصصی انجام دهد.

صرف کمی زمان برای حفر چاه جدید در مواردی که چاه با مشکلات جدی رو به روست اگرچه ممکن است زمان بر باشد و یا هزینه اضافی برای شما داشته باشد اما تا سال ها با مشکل پر شدن چاه مواجه نمی شوید.

برای تخلیه چاه در جردن و یا حفر چاه جدید جذبی و یا سپتیک شرکت پارس کمک یاری رسان شماست و کلیه خدمات را با قیمت منصفانه و ارزان انجام می دهد.


تانکر تخلیه چاه در جردن

قیمت تخلیه چاه در جردن

قیمت تخلیه چاه بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود. به عنوان مثال:

  • تعداد ساعات کاری که صرف می شود
  • قدیمی بودن فاضلاب
  • متراژ شیلنگ پمپ ساکشن
  • تعداد افرادی که مبادرت به تخلیه چاه در جردن می کنند
  • محل چاه که صعب العبور باشد و یا نه
  • طول میله چاه

...

همه این موارد در اتحادیه تخلیه چاه در نظر گرفته شده و بر اساس آن قیمت تخلیه چاه در جردن محاسبه می شود. نگران هزینه ها نباشید. قیمت منصفانه و ارزان خدمات ما در شرکت پارس کمک عامل موفقیت ماست.

درشرکت تخلیه چاه پارس کمک چه خدماتی ارائه می شود؟

  •  تخلیه چاه در جردن مکانیزه و کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند
  •  تخلیه چاه در جردن با کترین تخریب
  •  لایروبی و کف تراشی چاه توسط نیروی انسانی مجرب
  •  تشخیص دقیق محل درب چاه
  • حفر چاه جدید جذبی و سپتیک تانک
  •  تخلیه سپتیک تانک و لایروبی آن
  •  طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه

شرکت پارس کمک با بکارگیری چاه کن و چاه باز کن با سابقه و مطمئن، شبانه روزی بودن خدمات، قیمت ارزان خدمات دستگاه های جدید و پیشرفته، ارائه خدمات تضمینی، مشاوره رایگان، رعایت بهداشت در محل، رعایت بهداشت توسط پرسنل، سرعت در انجام خدمات و اعزام نیرو تبدیل به یکی از بهترین شرکت های تخلیه چاه در جردن شده است.

تماس سریع با کارشناس