پس از تماس شما با تخلیه چاه جاده مخصوص کرج و بررسی های اولیه، تیم تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب و سپتیک پارس کمک در محل مورد نظر شما حاضر شده و چاه سپتیک شما را بررسی می کند و در صورت نیاز به لایروبی چاه سپتیک باید حتما لایروبی صورت گیرد. در غیر این صورت تنها تخلیه چاه سپتیک از مایعات کارساز میباشد و مراحل کار انجام می شود.

 تماس سریع با کارشناس

شیوه تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج

 مراحل کار تخلیه چاه سپتیک توسط مرکز تخلیه چاه سپتیک جاده مخصوص کرج به شکل مکانیزه و از طریق پمپ های قدرتمند کف کش صورت می گیرد که بعد از پر شدن چاه سپتیک در کف چاه انداخته شده و در مخزن های تخلیه چاه در جاده مخصوص کرج پمپاژ می شود تا در محل تایین شده و به شکل بهداشتی دفع گردد.

برای بررسی نحوه تخلیه چاه سپتیک تانک یا حوضچه سپتیک در جاده مخصوص کرج در ابتدا  اجزای چاه سپتیک را  مورد ارزیابی قرار می دهیم.

چاه سپتیک دارای یک مخزن با دو اتاق مجزاست (البته انوع مختلفی از سپتیک تانک ها وجود دارند و ممکن است همه آن ها به یک شکل نباشند). فاضلاب پس از ورود به اتاق اول ته نشین شده و قسمت مایع تر آن به اتاق دوم منتقل می شود.

یک سر مخزن چاه سپتیک به ورودی فاضلاب و سر دیگر آن به لوله تخلیه متصل است. بعد از پر شدن چاه سپتیک باید اقدام به تخلیه آن نمود. تخلیه چاه سپتیک در زمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

قیمت تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج

شرکت پارس کمک قیمت تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج را طبق نرخ مصوب اتحادیه محاسبه کرده و از آن تجاوز نمی کند. قیمت های مصوب در پارس کمک رقابتی و کاملا منصفانه است.

 قیمت ارزان تخلیه چاه سپتیک یکی از دلایل برتری پارس کمک و عامل رقابت آن با سایر شرکت های تخلیه چاه در جنوب تهران می باشد.

حوضچه سپتیک یا چاه سپتیک چیست؟

چاه سپتیک یا حوضچه سپتیک (Septic tank) به یک محفظه زیرزمینی گفته می‌شود که با استفاده از آن فاضلاب داخلی (فاضلاب خانگی) برای دفع اولیه جریان پیدا می کند و در مکان هایی که چاه فاضلاب جذبی کارایی ندارد استفاده می‌شود. چاه سپتیک از مصالح نفوذ ناپذیر و مواد مقاوم در برابرخوردگی از جمله بتن یا مصالح ساختمانی یا پلی اتیلن و مواد پلیمری و غیره ساخته شده و امکان نفوذ آب در آن وجود ندارد.

در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب معمولی نباشد مانند شمال کشور که سطح آب بالاست، یا مناطقی که زمین آنها به بستر شنی نمی رسد، بجای حفر چاه فاضلاب، از روش حوضچه سپتیک استفاده می شود

برای تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج، پس از تماس شما تیم چاه بازکن سپتیک در محل حاضر شده و با کامیون های مخصوص تخلیه چاه سپتیک اقدام به تخلیه چاه سپتیک شما می نمایند.

در برخی از مواقع پس از تخلیه چاه سپتیک در  جاده مخصوص کرج، نیاز است  تا اقدام به لایروبی چاه سپتیک در جاده مخصو کرج شود که در این مواقع پارس کمک مجهز به ابزارهای لازم برای انجام این کار است.

خدمات تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج 

تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج با استفاده از ماشین های مخصوص تخلیه سپتیک تانک انجام می شود که باعث افزایش سرعت خدمت رسانی و رضایت بیشتر مشتریان شده است.

بعد از تخلیه چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج در صورت نیاز اقدام به لایروبی چاه سپتیک در جاده مخصوص کرج می شود که به افزایش عمر چاه می انجامد.

عملیات تخلیه چاه سپتیک جاده مخصوص کرج توسط کارشناسان باتجربه و حرفه ای که دوره های مخصوص را آموزش دیده اند انجام می شود.

پس از تخلیه چاه سپتیک، رسوبات تخلیه شده در محل مشخصی دفن شده و از بین می روند.

همچنین تخلیه سپتیک تانک در جاده مخصوص کرج کاملا تضمینی است و مانع از خسارت یا صدمه ای به سپتیک تانک خواهد شد.