مدارس تیزهوشان جزو مدارس برتر کشور هستند که امکانات علمی بسیار خوبی برای دانش آموزان فراهم کرده اند. این موضوع باعث شده است که افراد زیادی به فکر ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 باشند. لازم به ذکر است که در کنار تمام امکانات و برتری هایی که این مدارس دارند، مدارس تیزهوشان دارای امکانات شبانه روزی و خوابگاهی نمی باشند. افرادی که در این مدارس تحصیل می کنند، هر ساله باید میزان 50 درصد شهریه مصوب مدارس غیردولتی شهرستان را بپردازند که این مبلغ هر ساله توسط آموزش و پرورش استان مشخص می گردد.

دانش آموزانی که در این مدارس به تحصیل می پردازند، حداقل 40 ساعت در هفته در مدرسه حضور دارند. فراموش نکنید که هزینه فوق برنامه ها نیز محاسبه خواهد شد و به اطلاع والدین می رسد. مشاور گروپ اطلاعات کاملی راجع به نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 برای شما آورده شده است تا مراحل ثبت نام خود را با دقت پیش ببرید.

آزمون تیز هوشان

نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را دارند، باید در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورتی اینترنتی می باشد، آن ها موظف هستند به سامانه hoosh.medu.ir مراجعه کنند. داوطلبان پس از مراجعه به سایت، باید به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی بپردازند. علاوه بر تکمیل فرم، مواردی از قبیل بارگذاری عکس و همچنین پرداخت وجه ثبت نام نیز ضروری می باشد.

در زمان تکمیل اطلاعات دقت داشته باشید که هیچ گونه مغایرتی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته باشد؛ چرا که مسئولیت آن به عهده خود دانش آموز بوده و در صورت وجود مغایرت ثبت نام آن ها لغو خواهد شد. در آخرین مرحله، با زدن دکمه تایید، داوطلبان یک کد پیگیری دریافت می کنند. حفظ کد پیگیری جهت استفاده های بعدی ضروری می باشد.

برای وارد شدن به سایت بهتر است از مرورگر Chrome یا Mozilla Firefox استفاده نمایید تا ثبت نام شما بدون هیچ مشکلی انجام شود. برای وارد شدن به بخش ثبت نام، ابتدا کد ملی و رمز همگام (رمزی که از مدیر مدرسه دریافت کرده اید) را وارد می کنید و دکمه ورود را می فشارید. بعد از وارد شدن به سامانه نقش را «دانش آموز» و عنوان سازمانی را «نام مدرسه فعلی» انتخاب کرده و روی دکمه تایید کلیک کنید، سپس وارد بخش فرم تقاضانامه ثبت نام خواهید شد. در این بخش شما بخش های نام، نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد و خواهر یا برادر چندقلو را مشاهده می کنید.

خواهید دید که بخش نام و نام خانوادگی ،کد ملی، جنسیت، نام و کد دبستان، منطقه و استان محل تحصیل فعلی شما به صورت خودکار نمایش داده می شود. به یاد داشته باشید امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد. شما فقط می توانید اطلاعاتی نظیر نام پدر، کد ملی پدر، شماره شناسنامه پدر، محل صدور شناسنامه پدر، نام پدربزرگ، دین، نوع تابعیت و غیره را تکمیل کنید. پس از تکمیل این بخش نوبت به مهم ترین بخش، یعنی بخش انتخاب رشته تحصیلی می رسد. به ترتیب رشته تحصیلی، استان و شهرستان مورد تقاضا و اولویت های خود را مشخص کنید.

بیاد داشته باشید تا زمانی که هزینه را پرداخت نکرده اید، امکان ویرایش اطلاعات برای شما وجود دارد. اما بعد از دریافت شماره پیگیری و پرداخت هزینه دیگر نمی توانید اطلاعات را ویرایش کنید.

برخی تاریخ های مهم در رابطه با ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99

زمان ثبت نام در آزمون: از دوشنبه 16 اردیبهشت ماه 98 تا دوشنبه 23 اردیبهشت ماه 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه: 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون

زمان برگزاری آزمون: راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه در تاریخ 30 خرداد ماه 98

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان: پایان شهریور ماه 98

برخی نکات مهم و ضروری راجع به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99

  1. در صورتی که عکس قدیمی باشد یا تصویری غیر از تصویر داوطلب آپلود شده باشد، داوطلب از شرکت در آزمون محروم شده و در نتیجه ثبت نام وی بی اثر خواهد بود.
  2. در صورتی که مبلغ ثبت نام از طریق بانک یا دستگاه ها خودپرداز پرداخت شود، ثبت نام انجام نمی گیرد و مبلغ نیز قابل استرداد نخواهد بود.
  3. مبلغ ثبت نام "280/000 ریال" ثابت می باشد.
  4. دریافت شماره پیگیری به منزله تکمیل ثبت نام شما می باشد. فراموش نکنید این شماره پیگیری را باید جهت استفاده های بعدی در نزد خود حفظ کنید.
  5. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام می شود، مدارس محل تحصیل هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهند داشت.
  6. فراموش نکنید ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 از طریق سامانه hoosh.medu.ir انجام می گیرد. در صورتی که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 98 - 99 از طریق سامانه اینترنتی azmoon.com انجام می گیرد.
  7. دانش آموزان ایرانی که در مدارس خارج از کشور به تحصیل می پردازند نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.
  8. مشخصات مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در هنگان ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
  9. حوزه آزمون سنجش داوطلبان، با توجه به منطقه محل تحصیل آن ها در سال 97 - 98 مشخص می گردد.
  10. اگر بنا به هر دلیلی با وارد کردن کد ملی یا رمز همگام خود نتوانستید وارد سامانه شوید، سریعا به مدرسه فعلی خود مراجعه کنید تا مشکل شما رفع شود. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه با مشاور گروپ تماس بگیرید.11. هر سه اولویت شما باید در یک شهرستان باشد.

برای کسب اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 بر روی لینک ها کلیک کنید.

با توجه به اطلاعاتی که در بالا آمده است، مشاور گروپ آماده ارائه راهنمایی و پاسخ سوالات شما در تمامی روزهای هفته می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099071614 در اسرع وقت به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید و فرصت ثبت نام در این مدارس را از دست ندهید.